Gå til innhold

renger litt hjelp i forhold til flyreiser..


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å dra tilbake til Fort lauderdale i høst, og planen er da 1 uke i Fort Lauderdale, og 1 uke i KeyWest.

Fly fra Norge til Fort lauderdale, og fra KeyWest til Norge.

Men når jeg sjekker flyprisene rundt omkring så sliter jeg med å finne billige en-veisbilletter til og fra - de er jo på omtrent samme prisen som tur-retur til et av stedene...

Hvorfor er det slik egentlig?

 

Noen gode tips ang finne billige en-veis billetter? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne jo såklart ha tatt tur-retur fort lauderdale og bare busset (har ikke lappen) tilbake til flyplassen i fort l. fra KeyWest om det tar 4 timer - men det forutsetter at flyet drar sent på ettermiddagen...hmm.

 

Det er flere selskaper som lar deg fly hjem fra et annet sted, men da kan du som oftest ikke bruke sider som Seat24 o.l.

Som hvilke?

Lenke til kommentar
Kunne jo såklart ha tatt tur-retur fort lauderdale og bare busset (har ikke lappen) tilbake til flyplassen i fort l. fra KeyWest om det tar 4 timer - men det forutsetter at flyet drar sent på ettermiddagen...hmm.

 

Det er flere selskaper som lar deg fly hjem fra et annet sted, men da kan du som oftest ikke bruke sider som Seat24 o.l.

Som hvilke?

KLM og Continental har hvertfall den muligheten. Husker ikke hvilke andre selskaper som gjør det, men mener BA, SAS og en del andre av de store gjør det. Reiseselskaper kan også være en mulighet, de jeg har brukt har jeg brukt gjennom jobb så usikker på hva du eventuelt måtte betalt, men jeg måtte ut med 3-400 kr mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...