Gå til innhold

Prosjekt FT01 - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Eller kanskje DT770? :p

 

Jeg kom visst over et ubesvart spørsmål på forrige side...

@Meh: Bruker du noe mer utstyr til headsettet ditt? Altså ekstern forsterker el?

 

Nope, ikke foreløpig. men er jeg heldig kan det hende jeg får låne NAD-forsterkeren som står ute i stua. Jeg har jo også planer om å kanskje skaffe meg Asus Xonar Essence når lommeboka legger på seg ;)Jeg bruker ofte DT770 sammen med Sansa Clip eller Sony NWZ-A828, så lydkvaliteten er ganske god den thumbup.gif

 

Har du forresten vurdert å lakke PCI-slot dekslene og viftegrillene dine?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. DT770:

- Jeg har desverre ikke fått solgt mitt G35 enda.. Amentio selger det ut for 650,- noe som er under hva jeg gidder å selge det for. Det blir for mye "tap".

 

Ang. PCI og grill:

Har ikke tenkt så mye på det, men det var et godt forslag som skal vurderes :)

Lenke til kommentar

Hei allesammen

 

 

Nå tror jeg min Mist 500w snart tar kvelden, da den er så varm at jeg brenner meg på utsiden av kabinettet. Så da må jeg nesten spøøre dere som har Corsair HX850 om den er verdt pengene. Er kablene lange nok, og hvor mye lyd lager den ?

Lenke til kommentar

Hei allesammen

 

 

Nå tror jeg min Mist 500w snart tar kvelden, da den er så varm at jeg brenner meg på utsiden av kabinettet. Så da må jeg nesten spøøre dere som har Corsair HX850 om den er verdt pengene. Er kablene lange nok, og hvor mye lyd lager den ?

 

Den er absolutt verdt hver eneste lille krone.

Kablene er mer enn lange nokk, hvertfall i mitt miditower :)

750 wattern er helt sikkert like god hvis det er et alternativ for deg :)

Lenke til kommentar

Takk for relativt kjapt svar. Tror heller jeg går for litt overkill med 850 watt en å gjøre som jeg gjorde sist å gå underkill 500 watt. Da blir vel Corsair 850 watt kjøpt snart her og. Btw når kommer neste update ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...