Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg bare på svaret til AnewZ som oppsummerte det ganske greit.

Yey! Jeg skal tillate meg selv og kjøpe ett par sko i dag! :)

Skrevet

De var var in-shop eksklusive, altså, det var kun mulig å få tak i dem i utvalgte fysiske butikker (bla. Flatspot sin fysiske butikk i England), men fant en nettbutikk som solgte dem for en liten stund siden (husker ikke hvilken :hm:). De hadde bare sære størrelser igjen da. Men leter du litt på Google og eBay finner du alltids et par. ;)

Har desverre ikke noen gode tips, utenom andre colorways. Den beige utgaven (Khaki/Boulder) og Pacific Blue er ganske fete.

Skrevet

Noen som har gode tips til passende sneakers til denne?

13072-rune-tonning-acre-plads-.jpg

Bruker 45/46, så de bør helst ikke få beina mine til å se større ut... Converse AllStars så f.eks. tre-fire nummer større ut enn Golaen på det andre beinet :nei:

Skrevet (endret)

+1, Tablespoon. Når du bruker dress, skal det være pensko, og ikke sneakers. Det ser bare veldig dumt ut med sneakers\lacoste sko\eller feite DC skatesko.

Tror også han karen på bildet bør legge opp buksene sine. De var LITT lange. Var ikke akkurat noe for dressen i seg selv heller.

Endret av Vertical^
Skrevet

Må si meg enig i de ovenfor. Dress med sneakers ser utrolig dumt ut. På 17.Mai så jeg ved flere anledninger 14 åringer som gikk rundt i dress og lacoste sko ;D (Drammen)

Skrevet

Ville heller kjøpt shortsen på 50-50. Prisen er ikke så veldig gal der, og handler du fra Dogfunk må du betale toll, og da blir det i hvert fall dyrt.

Skal hente min shorts i dag, btw. Så leveringen til 50-50 er god :)

Skrevet

feite DC skatesko.

Skatesko ser stygt og dumt ut i alle tilfeller. Fatter ikke hvordan noen klarer å ta på seg de om morgenen.

Beklager til de som faktisk bruker skatesko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...