Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bebeluv: Er ikke noe fan av musikken til Kanye, men stil har han, og kicks kan han! Likte spesiellt de røde der.

Vertical^: DC Admiral er navnet, finner dem i DC sin Life -kolleksjon (som forsåvidt inneholder klær og kicks way better enn resten av DC sitt utvalg) De jeg postet er dog fra en DC x Sixpack x PMKFA collab og er mye fetere enn de orginale. Skulle gjerne likt å vite hvordan jeg fikk tak i dem, for fargekomboen + sålen er dritfet.

Men de er nå ganske så kule i silver/grey også da:

dc-admiral-silver-2.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Android Homme er fantastisk ubehaglige.. Men enig med Bebeluv, ingen ting spennende her for tiden

kongkake: De er vel heller kun DC x Sixpack, siden PMKFA er en av hovedgutta i Sixpack.

Og her tar jeg sikkert feil, men trodde de tilhørte DC`s Double Label Project?

Endret av Homme
Skrevet

Det er ikke verre enn å sende med insurance. Koster ikke noe særlig, og er utrolig greit om man sender noe med litt verdi.

Skrevet

Homme: Er ikke helt fan av Yoda-båtskoene jeg da.

Synes du kan legge ut pics og fitpics av Yeezysa om du har dem tilgjengelig nå :) Er du i Norge atm?

Skrevet (endret)

Det at de befinner seg i US, 100% positiv feedback og at det faktisk en auksjonspris og ikke "buy now" -pris gjør at hvertfall jeg tviler på at de er fake.

Edit 2: Tror du bør høre på Vertical^ fremfor meg, i og med at han eier noen Skytops. :)

Edit: Bare jeg som synes at Aston Martin x Nike Hyperdunk var fete?

Nike-Hyperdunk-Kobe-Bryant-Aston-Martin-Edition-01.jpg

Endret av KongKake
Skrevet

Sier det samme. Er ikke noe for fakes. Hater det!

Men det er jo mange som kjøper disse skoene. Mange sikkert pga. at de er uvitende om at de er fake, eller at budsjettet er lavt, og gir faen.

Anbefaler ikke og kjøpe dem viss du har pengene til å kjøpe ekte :)

Skrevet

Nåja, har du råd, kjøp ekte, har du ikke råd; spar til du kan kjøpe de ekte eller kjøp en billigere modell. Det er hvertfall min mening

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...