Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke buksene nedi skoa, det har blitt en uting blant fjortiser føler jeg..

 

Fortsatt utrolig fine kicks, ikke de beste tk'sa og er heller ikke veldig begeistret for at de er så "glatte", men veldig bra! :)

 

Litt vanskelig å ha de buksene utenfor skoene da, siden de ser ut til å være slim/skinny-fit og skoene er ganske høye.

Lenke til kommentar

Ja, og er litt teit med 20 cm lange bein. Dessuten finner du ikke fjortisser med TK's, så det problemet eksistrer ikke. :wee:

 

EDIT: Kan prøve ut skoene sammen med en straight-fit -bukse i løpet av helgen, og sjekke hvordan det er best å ha buksene da. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Henrik C: Enig, det var fete!

 

Chacarron: Aww. :wee: Synes også det så fett ut med borrelåsene igjen, om vi ser bort i fra at låsene ikke blir helt tildekket pågrunn av at leggene mine er for store. :hm: Skulle ønske jeg hadde spinklere legger når det kommer til å bruke TK'sa. :p

Lenke til kommentar
Lurer litt på å skaffe meg de svarte/røde på forige side,Skytop 2 eller hva de het.

Noen tips om hvor jeg skal kjøpe fra ? Eventuelt andre farger ? Og passer det å bruke slike sko med vhals genser og litt slim fit bukse ?

Kan kjøpes her: Klikk

 

Om det passer med v-hals vet jeg ikke, men det er perfekt sammen med slim-fit bukse! Siden er også helt serriøs forresten :)

Slenger du med en kode (f.eks CRAZYDEALS) så får du -20% rabatt på kjøpet ditt :)

 

Skytop 002 er riktig navn, ja. Aka "Red Carpet". Karmaloop.com er en bra side, og med greie priser, så bare ta en titt på Supra kategorien, og du finner masse tøft.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...