KKake Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Fett! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Dobbeltpost, men men, nå er TK'sa mine kommet. Jævlig fete kicks! Flere bilder... Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Ikke buksene nedi skoa, det har blitt en uting blant fjortiser føler jeg.. Fortsatt utrolig fine kicks, ikke de beste tk'sa og er heller ikke veldig begeistret for at de er så "glatte", men veldig bra! Endret 5. februar 2010 av Analogue Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Når man har så høye sko som TK Society må man jo nesten ha buksa nede i skoene da. Er hvertfall min mening. Selv så digger jg fargen og teksturen, men det er jo en smakssak. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Enig der. Tk's er såppass høye, at buksa må nesten nedi skoen. Har du litt lang bukse fra før av da, kommer det til å se ut som beina dine er 20 cm lange. Lenke til kommentar
Richard_H Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ikke buksene nedi skoa, det har blitt en uting blant fjortiser føler jeg.. Fortsatt utrolig fine kicks, ikke de beste tk'sa og er heller ikke veldig begeistret for at de er så "glatte", men veldig bra! Litt vanskelig å ha de buksene utenfor skoene da, siden de ser ut til å være slim/skinny-fit og skoene er ganske høye. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Ja, og er litt teit med 20 cm lange bein. Dessuten finner du ikke fjortisser med TK's, så det problemet eksistrer ikke. EDIT: Kan prøve ut skoene sammen med en straight-fit -bukse i løpet av helgen, og sjekke hvordan det er best å ha buksene da. Endret 5. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Regner med de fleste fjortisser går for moods... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Tenker det samme Richard, det går jo ikke an å få litt slimme bukser over såpass store sko. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ja, tviler på at dem tar seg bryet med å bestille TK's fra USA. De stikker heller på nærmeste DNA og kjøper seg noen Moods "Lofoten". Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Lanvin x Acne. Liker de til høyre godt! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har veldig sansen for lanvin Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg og! Kongkake: Det er ikke snakk om å tre buksene over tunga, mer å la de falle naturlig på skoene bak tunga, du trenger fortsatt ikke stappe de ned i skoene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Nei, jeg skjønte hva du mente, men likevel, tror det ser bedre ut med buksa tucked down i TK'sa enn å la dem hvile på kanten, hvertfall med slim-fit -bukser. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Prøv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Kan prøve i løpet av helga. Edit: Da kan jeg også prøve med et par andre bukser. Gidder ikke å styre med det nå, siden dama straks kommer på besøk. Endret 5. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) OM NOM NOM. Jeg syns begge deler funket bra, KongKake ... Både åpne og lukkede sko så phett ut! Endret 6. februar 2010 av Chacarron Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Henrik C: Enig, det var fete! Chacarron: Aww. Synes også det så fett ut med borrelåsene igjen, om vi ser bort i fra at låsene ikke blir helt tildekket pågrunn av at leggene mine er for store. Skulle ønske jeg hadde spinklere legger når det kommer til å bruke TK'sa. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Lurer litt på å skaffe meg de svarte/røde på forige side,Skytop 2 eller hva de het. Noen tips om hvor jeg skal kjøpe fra ? Eventuelt andre farger ? Og passer det å bruke slike sko med vhals genser og litt slim fit bukse ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Lurer litt på å skaffe meg de svarte/røde på forige side,Skytop 2 eller hva de het. Noen tips om hvor jeg skal kjøpe fra ? Eventuelt andre farger ? Og passer det å bruke slike sko med vhals genser og litt slim fit bukse ? Kan kjøpes her: Klikk Om det passer med v-hals vet jeg ikke, men det er perfekt sammen med slim-fit bukse! Siden er også helt serriøs forresten Slenger du med en kode (f.eks CRAZYDEALS) så får du -20% rabatt på kjøpet ditt Skytop 002 er riktig navn, ja. Aka "Red Carpet". Karmaloop.com er en bra side, og med greie priser, så bare ta en titt på Supra kategorien, og du finner masse tøft. Endret 6. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå