Gå til innhold

"audit mode" forhindrer innlegging av Google Earth..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke lagt inn Google Earth på W7 64 bit da det er Audit Mode på min PC. Hva betyr dette, og hva skjer om jeg editerer registeret som Google ber meg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Her er det instruksjoner for flere Win versjoner inkl. Win7: http://www.bizzntech.com/2009/11/04/how-to...de-in-windows-7

"Window 7 ImageState in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\State Select Modify."

Jeg kommer til ImageState in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\State, og der har jeg da 2 filer, standard og image state. Hvilken av dem skal da editeres...?

Endret av nor50
Skrevet (endret)
Du skal slette verdien på ImageState i HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\State

Alt skal bort da altså...?

Endret av nor50
Skrevet
Du skal slette verdien på ImageState i HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\State

Jeg har ikke den nøkkelen i registeret mitt, men ta et restore point før du fjerner verdien på nøkkelen. Om noe skulle gå galt kan du da bruke Win7 DVD til å kjøre systemgjenoppretting.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke den nøkkelen i registeret mitt, men ta et restore point før du fjerner verdien på nøkkelen. Om noe skulle gå galt kan du da bruke Win7 DVD til å kjøre systemgjenoppretting.

Takker! Nå er Google earth lagt inn!

BTW, hva er vitsen med audit mode, og hva er forskjellen med å ha den av og på?

Endret av nor50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...