Gå til innhold

Bk: Trails of Life


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kvadratiske ga mer ro for min del, men begge fungerer.

Skjønner ikke hvorfor du har kjørt opp ISO så mye.

Hmm, ingen av disse er vel kvadratiske?

 

Forresten, så lurer jeg på om jeg ville hatt litt mindre blender, og ikke så lang lukker

Det ville jo gått utover den helhetlige skarpheten i bildet, noe jeg ikke ville tillat meg. Jeg er av den oppfattning av landskap skal skytes på f/8-f/22...

Lenke til kommentar
Det ville jo gått utover den helhetlige skarpheten i bildet,

 

 

Eller dybdeskarpheten som mange også kaller det (smartass :blush: )

 

Vei ikke helt hvem av de jeg liker best. Det stående blir roligere da det ikke "tipper" så mye men mister mye av himmelen og sporene i snøen blir ikke like fine. Tror jeg liker det Liggende best.

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar
Det kvadratiske ga mer ro for min del, men begge fungerer.

Skjønner ikke hvorfor du har kjørt opp ISO så mye.

Hmm, ingen av disse er vel kvadratiske?

 

Forresten, så lurer jeg på om jeg ville hatt litt mindre blender, og ikke så lang lukker

Det ville jo gått utover den helhetlige skarpheten i bildet, noe jeg ikke ville tillat meg. Jeg er av den oppfattning av landskap skal skytes på f/8-f/22...

Altså.. Mindre blender, da mener jeg høyere blendertall, bare så du vet det. Mindre tall er større blender...

Lenke til kommentar
Det kvadratiske ga mer ro for min del, men begge fungerer.

Skjønner ikke hvorfor du har kjørt opp ISO så mye.

Hmm, ingen av disse er vel kvadratiske?

 

Forresten, så lurer jeg på om jeg ville hatt litt mindre blender, og ikke så lang lukker

Det ville jo gått utover den helhetlige skarpheten i bildet, noe jeg ikke ville tillat meg. Jeg er av den oppfattning av landskap skal skytes på f/8-f/22...

Altså.. Mindre blender, da mener jeg høyere blendertall, bare så du vet det. Mindre tall er større blender...

Og hvor kommer da det med "ikke så lang lukker" inn i bildet? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...