ilpostino Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 før kunne en begrense hva slags infor som ble lagt ut på veggen sin på Facebook. Tidligere har jeg fjernet muligheten for at ting som "... liker statusen til..." og "... kommenterte statusen til..." blir publisert på veggen min men dette er har blitt endret tilbake. noen som vet hvor dette kan endres tilbake? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er bare å joine gruppen Change facebook back to old!!!, og håpe at din stemme snart vil telle Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det fyngerer ihvertfall ikkje. Dei som drifter facebook høyrer ALDRIG på slike grupper:( Om jeg ikke misforstår tror jeg du kan gjøre en del her http://www.facebook.com/settings/?tab=priv...section=profile Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 jeg har lett meg grønn men finner ingen instillinger der som gjør det jeg vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå