Gå til innhold

Kombikjøleskap til 700kr?


Anbefalte innlegg

Kom over noe reklameannonser for noen måneder siden hvor det ble avertert et kombikjøleskap (kjøl/fryser av den lille typen, 80cm høy elno?) til snaue 700,- kroner. Har selvfølgelig ikke klart å ta vare på annonsen nå som jeg trenger et nytt kjøleskap som verst.. :thumbdown:

 

Har sjekket alle de store hvitevareleverandørene - Elkjøp, Lefdal, Elprice, Komplett.no, Expert, osv. - men ingen har ovennevnte kjøleskap til under tusenlappen.

 

Kanskje noen har sett den samme annonsen og husker hva det dreide seg om? Tips og hint mottas med lovprisning!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De billige kjøleskapene/kombiskapene er gjerne de beste på kort sikt. Dette er ikke noe å lure på, kjøp det billigste du får tak i! Du vil få glede av dette kombiskapet i opptil flere måneder, er du heldig varer det helt til neste høst, og da er det jo uansett bare å henge varene i en bærepose utenfor vinduet. Sistnevnte strategi har jeg sett i Barentsburg, og ifølge innbyggerne der fungerer det svært bra.

Lenke til kommentar

CE-merking er ikke noe kvalitetsstempel. Det er korrekt at myndighetene i Norge og EU stiller visse krav, og at "CE" antyder at produsenten mener at han har fulgt opp disse kravene. Dette er imidlertid bare basert på produsentens forgodtbefinnende.

 

Det selges mye "kinaskrot" i Norge. Jeg vet ikke hvor Whirlpool produserer greiene sine, men det skulle ikke forbause meg om produksjonen foregår på betydelig mer tvilsomme steder enn Kina (et land som faktisk produserer en hel del kvalitetsvarer).

 

Whirlpool kommer etter min mening ganske langt ned på skalaen for kvalitetshvitevarer. Jeg ville faktisk heller valgt LG eller Samsung (koreanske merker).

Lenke til kommentar
Kom over noe reklameannonser for noen måneder siden hvor det ble avertert et kombikjøleskap (kjøl/fryser av den lille typen, 80cm høy elno?) til snaue 700,- kroner. Har selvfølgelig ikke klart å ta vare på annonsen nå som jeg trenger et nytt kjøleskap som verst.. :thumbdown:

 

Har sjekket alle de store hvitevareleverandørene - Elkjøp, Lefdal, Elprice, Komplett.no, Expert, osv. - men ingen har ovennevnte kjøleskap til under tusenlappen.

 

Kanskje noen har sett den samme annonsen og husker hva det dreide seg om? Tips og hint mottas med lovprisning!

 

Kan det tenkes at du har sett feil?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...