Gå til innhold

[Løst]Jeg skal begynne og brenne ut et program ut på en CD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har innstallert det på 3 pc'er nå. Og nå skal jeg innstallere windows 7 på den pc'n jeg har innstalert Norton Internet Security på.

 

hvis du vil installere norton på en pc utenom de 3 du nevnte, da overskrider du de 3 pc'en

lisensen gjelder for.

 

Norton™ Internet Security 2010 Norton™

Ett års beskyttelse for opptil tre hjemme-PCer.

 

Men er den innenfor disse 3 kan du kanskje laste den ned på nytt

hos symantec:

 

http://www.symantec.com/no/no/norton/internet-security

 

lykke til

Endret av p@ge
Lenke til kommentar
jeg har innstallert det på 3 pc'er nå. Og nå skal jeg innstallere windows 7 på den pc'n jeg har innstalert Norton Internet Security på.

 

hvis du vil installere norton på en pc utenom de 3 du nevnte, da overskrider du de 3 pc'en

lisensen gjelder for.

 

Norton™ Internet Security 2010 Norton™

Ett års beskyttelse for opptil tre hjemme-PCer.

 

Men er den innenfor disse 3 kan du kanskje laste den ned på nytt

hos symantec:

 

http://www.symantec.com/no/no/norton/internet-security

 

lykke til

 

 

jeg skal innstalere windows 7 på denne maskinen, men hvis jeg gjør det blir alt slettet. JEg har norton internet seurity fra før av og jeg har allerede innstalert den på 3 pc'er. Går det og innstalere det igjen på denne maskinen?

Lenke til kommentar

Vel, en ting er forholdene rundt lisensen din. Pass på at du ikke bryter den.

 

En helt annen ting er det du spør om, nemlig å brenne ut en kopi av installert "Norton Internet Security". Selv om noen av programdelene ligger i egen mappestruktur vil det også være deler som ligger andre steder i windows-mappene samt en lang rekke entry i registry. Dette gjør det svært vanskelig/umulig å brenne ut en kopi av det installerte programmet. dette gjelder de fleste windows-programmer.

 

Løsningenm din er nok å benytte den originale installasjonsfilen, evt hente ned korrekt versjon fra Symantec.

Lenke til kommentar
Vel, en ting er forholdene rundt lisensen din. Pass på at du ikke bryter den.

 

En helt annen ting er det du spør om, nemlig å brenne ut en kopi av installert "Norton Internet Security". Selv om noen av programdelene ligger i egen mappestruktur vil det også være deler som ligger andre steder i windows-mappene samt en lang rekke entry i registry. Dette gjør det svært vanskelig/umulig å brenne ut en kopi av det installerte programmet. dette gjelder de fleste windows-programmer.

...

Særlig om du oppraderer fra XP til 7. Om du allerede har Vista, kan du prøve en oppgradering uten reformatering. Putt inn DVD-en mens du har Windows kjørende, og gå videre derfra. Da beholder du alle programmer med mindre noen ikke er kompatible med 7 (som de fleste er).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...