Gå til innhold

Skriver for fort for HTC Hero?


Anbefalte innlegg

Tjallabais!

 

Nå har jeg hatt Hero'en min en god stund, og er generelt fornøyd med den (bla bla). Det jeg lurte på om andre har opplevd, og evt. har en løsning på, er at det virker som jeg skriver for fort for Hero'en å klare å holde følge. Jeg synes jo det er litt i merkeligste laget - jeg skriver ikke *så* fort, men hele tiden (og da mener jeg hele tiden - 8/10 ord) "henger" den på en bokstav her og der, og sliter med å holde følge. Ofte mener den at jeg har holdt inne knappen og skrev et tall, men det stemmer jo ikke. Når det skjer så sakker den etter, og sliter med å holde følge, fryser gjerne i to-tre sekunder og når den "catcher up", så er det med de tastene jeg tilfeldigvis traff, og ikke med forslag fra ordlisten. *Veldig* frustrerende, spesielt siden det ikke bare er når jeg skriver fort.

 

Noen som har opplevd dette og har forslag til løsning? Jeg bruker stock rom, standard tastatur, norsk ordliste. Samme problem uansett om det er stående eller liggende modus.

 

...anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er kansje av og til vis jeg har mange applikasjoner kjørende at den lagger når jeg skriver, men henger seg ikke totalt.

 

Har du mange programmer som kjører i bakgrunnen?

Nei dette er uavhengig av om det er null programmer eller mange som kjører i bakgrunnen. Finner virkelig ikke ut av hvorfor den skal lagge så sinnsykt.

Lenke til kommentar
Ja. (forsåvidt også i andre programmer, som browser, handcent SMS osv)

Ja.

Ja.

 

Vet ikke om det er en sammenheng, men jeg hadde 73% uptime på telefonen min ,batteriet rant ut fortere enn vannet i haldens-fossen. I tillegg var det en del heng.

Slettet så handcent-sms, og nå har jeg 13-20% uptime, og ikke heng....

 

Det var min opplevelese ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...