Gå til innhold

[Løst]Bitcomet lekker?!


Battone

Anbefalte innlegg

Som topic sier så lekker bitcomet v. 1.17, jeg måtte fjerne absolutt alle tidligere dl, det holdt ikke å stoppe dem i programmet. Er det flere som opplever dette.. Har lagt merke til dette før, men har ikke brydd meg da jeg ikke var på noen som brydde seg om ratio.. Nå derimot er dette et tema og da lurer jeg på om det er noe å gjøre eller må jeg bytte program.. Liker selvsagt Bitcomet godt, har et veldig bra brukergrensesnitt..

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er i et lukket nettverk (som det vell heter), med andre ord nettsider som krever registering/innlogging. Så ville jeg definitivt byttet torrentprogram. BitComet er bannet fra mange slike plasser, og om du trives på siden der ville jeg byttet før de oppdager dette og banner deg fra siden. Anbefalt program på lukket nettvek er µTorrent og Vuze

PS: Er du i lukket nettverk, så deaktiver DHT (Distributed Hash Table)

Nå husker jeg lite fra Vuze. Jeg har brukt dette programmet og synes det var for uoversiktig.

På µTorrent deaktiverer du DHT ved å gå til: Vertøy > Innstillinger > BitTorrent > fjerne hakene ved DHT boksene og lagre innstillingene.

DHT funksjonen er dog nyttig om du ikke bruker lukket nettverk. Ved slik anledninger kan du enkelt aktivere DHT igjen ved å høyreklikke nederst på µTorrent hvor det står DHT: og velge Aktiver. Gjør samme prosess for å deaktivere DHT igjen.

2688660_Snap_2010.01.12_04.24.36_001.jpg 2688661_Snap_2010.01.12_04.25.13_002.jpg

 

Derimot, om du ikke er i lukket nettverk har det egentlig lite av betydning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...