Gå til innhold

Legendetråd - Dennis Bergkamp


TomWhittaker

Anbefalte innlegg

Inspirert av alle dei flotte spelartrådane for dagens spelarar, tenkte eg legendetrådar (eit betre namn, nokon?) også var ein god idé! Kanskje eit eksempel til etterfølgelse, kanskje ikkje. I alle tilfeller - kven er vel betre å starte med enn Dennis Bergkamp?

 

10. Dennis Bergkamp

 

arsenalcelebratejuly06350.jpg-Images-b-bergkamp_testimonial.jpg

 

Namn: Dennis Bergkamp

Kallenamn: Iceman, The Non-flying Dutchman, Dennis the Menace m.fl.

Draktnummer: 10

Nasjonalitet: Nederlandsk

Fødselsdato: 10.05.1969

Fødestad: Amsterdam, Nederland

Posisjon: Spiss

Høgde: 183 cm

Overgang: Inter Milan, £7,5m

Arsenal-debut: 20.08.1995 v Middlesborough

Tidlegare klubbar: Ajax, Inter Milan

Kampar: 423

Mål: 120

Meritt med klubben: Premier League 1997/98, 2001/02, 2003/04

FA Cup 1997/98, 2001/02, 2002/03, 2004/05

 

Om det var ein ting Bruce Rioch gjorde riktig i løpet av si korte karriere som manager for Arsenal, så var det å hente Dennis Bergkamp. Bergkamp scorte ikkje på sine første sju kampar for Arsenal, noko som førte til at avisene i England var raske til å merke han som ein flopp. Også Inter sin president var ute å slang med leppa, og påsto Arsenal var heldige om dei fekk ti mål frå Bergkamp i hans debutsesong. Bergkamp brukte sine neste elleve år i Arsenal på å vise dei kor feil dei tok. Dei to første måla for Arsenal kom mot Southampton, og satte standarden for kva ein kunne vente frå Bergkamp. Måla til Bergkamp var ofte av den fine sorten, og per dags dato er han den einaste spelaren med mål nr. 1, 2 og 3 i Match of the Days Goal of the Month (der eitt av dei vart årets mål). I 2002 scora Bergkampdet målet mot Newcastle, som vart kåra til årets mål i England. Likevel var Bergkamp kanskje meir ein tilretteleggar enn ein målscorar. Han såg ut til å passe med kven som helst som sin spisspartner, og Thierry Henry har seinare sagt at Bergkamp er den beste han nokonsinne har spelt med. I sin tredje og kanskje beste sesong med klubben var Bergkamp med på å vinne Premier League, og fekk prisen som årets spelar blant både journalistar og spelarar. Han vart dermed den første ikkje-britiske spelaren til å vinne begge prisane i ein og samme sesong.

 

Sjølv om den beste sesongen kanskje var i 97/98, var Bergkamp ein svært sentral spelar for Arsenal gjennom heile si karriere i klubben. Med eit av dei beste fotballhovuda i Arsenals historie, holdt han høgt nivå også etter at det fysiske byrja å gå nedover. Bergkamp signerte mange eittårs kontrakter, då Wenger ganske enkelt ikkje klarte å gi slepp på Bergkamp trass i hans alder. Den siste sesongen på Highbury vart også Bergkamps siste, og han la opp i 2006. Kanskje den beste indikasjonen på kor stor Bergkamp eigentleg var er å sjå på spelarane som møtte til Bergkamps testimonial. I tillegg til store spelarar som til dømes Edwin van der Sar, Frank de Boer, Ronald de Boer og Edgar Davids, kunne ein også finne gigantar som Frank Rijkaard, Marco van Basten og Johan Cruyff blant mostandardane.

Endret av TomWhittaker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Årets tråd, rett og slett. Fantastisk initiativ, TomW!

 

Håper Iceman returnerer til Arsenal som trener en gang i fremtiden. Han har vel tatt trenerkurs og driver med noe talentutvikling i Ajax, om jeg ikke tar feil? Tviler på at han noen gang kan bli en manager med tanke på flyskrekken, noe som er synd. Jeg tror han kunne blitt en ganske god manager.

Lenke til kommentar

Tusen takk for denne tråden! Dennis Bergkamp er min helt i verden. Tviler på at jeg hadde vært Arsenal fan i dag hadde det ikke vært for han. Fantastisk spiller! Verdens smarteste spiller ble han omtalt som i medier, og jeg syns det stemmer! Dette er det nærmeste jeg kommer til å elske en mann!

 

Årets tråd, rett og slett. Fantastisk initiativ, TomW!

 

Håper Iceman returnerer til Arsenal som trener en gang i fremtiden. Han har vel tatt trenerkurs og driver med noe talentutvikling i Ajax, om jeg ikke tar feil? Tviler på at han noen gang kan bli en manager med tanke på flyskrekken, noe som er synd. Jeg tror han kunne blitt en ganske god manager.

Jo han holder på med trenerkurs og noen andre kurs ang utvikling i Ajax. Mener at han er ferdig med de om en to-års tid. Hadde vært utrolig å fått han tilbake i Arsenal! Tenk for en rollemodell for spillerene!

Lenke til kommentar

En av de aller største legendene i klubben, ingen tvil om det. Veldig fint initiativ, eneste jeg lurer på er hvor vi skal legge lista på hvilke spillere som er verdt en slik tråd. Jeg synes personlig den må ligge veldig høyt.

 

Årets tråd, rett og slett. Fantastisk initiativ, TomW!

Dristig påstand allerede i januar.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

27.08-1997. Noen som husker den datoen?

 

Denne datoen var nok den datoen som fikk meg til å falle for denne fantastiske mannen. Ja jeg snakker om 3-3 kampen mot Leichester, med Bergkamp's 3, der to av de er kanskje topp 5 i karieren hans. Denne kampen var en av de første Arsenal kampene jeg fikk se live. Jeg var 6 år gammel og satt å glante på TV'en på en pub i lag med min far (som forøvrig digget Seaman, mye pga. de var så lik). Jeg ble forelsket etter denne kampen og har alltid digget Bergkamp siden. Husker enda hva jeg sa til faren min etter kampen:"Bergkamp må være verdens beste fotball spiller".

 

Fikk ikke reist på testemonialen selv om jeg maset på min far i flere uker, desverre. Så 27.08-1997 er en stor dato for meg, og for min Bergkamp og Arsenal kjærlighet :love:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Etter min mening er Bergkamp, sammen med Zidane, de beste fotballhodene gjennom historien. Jeg får nesten tårer i øynene når jeg ser videoer av han. Jeg begynner å grine av at Wenger sin stolthet hindret Bergkamp en rolle i klubben etter han la opp.

 

Det jeg husker best var scoringen mot Argentina i VM '98. http://www.youtube.com/watch?v=XsZkCFoqSBs

 

(Pasningen fra de Boer skal ha honnør også)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...