Gå til innhold

Ting som gjør deg flau


Duffo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sjekket innom seksualitetsdelen av diskusjon.no noen ganger for å samle opp litt informasjon. Idag var mamma på PC'en og skulle gå inn på en nettadresse som begynte på bokstaven D. Da kom det opp en lang liste i adressefeltet på nettleseren over alt jeg har sett på på forumet. Hun så igjennom deler av lista.

 

"Men du får arbeide effektivt med den innleveringen mens vi er borte, ikke bare sitte på det sex-forumet. Jeg syns det er fint du prøver å finne informasjon om slikt, men ikke la det går utover skolearbeidet ditt nå"

 

Ble så flau at det skulle ikke gå an. Hun trodde jo at hele diskusjon.no var et sex-forum, ingenting annet. Så hun tror altså at alle årene jeg har vært her har jeg kun diskutert sexrelaterte saker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har sjekket innom seksualitetsdelen av diskusjon.no noen ganger for å samle opp litt informasjon. Idag var mamma på PC'en og skulle gå inn på en nettadresse som begynte på bokstaven D. Da kom det opp en lang liste i adressefeltet på nettleseren over alt jeg har sett på på forumet. Hun så igjennom deler av lista.

 

"Men du får arbeide effektivt med den innleveringen mens vi er borte, ikke bare sitte på det sex-forumet. Jeg syns det er fint du prøver å finne informasjon om slikt, men ikke la det går utover skolearbeidet ditt nå"

 

Ble så flau at det skulle ikke gå an. Hun trodde jo at hele diskusjon.no var et sex-forum, ingenting annet. Så hun tror altså at alle årene jeg har vært her har jeg kun diskutert sexrelaterte saker.

 

Haha, hadde jeg også vært.

 

 

Det flaueste må være når jeg tryner. Enten når jeg går eller sykler, og aller værst når jeg kjøerer lettsykkel.

Lenke til kommentar
Eller er i møte eller hva det nå måtte være, med masse folk. Så ringer telefonen. Så har du kanskje verdens styggeste ringetone eller meldingstone. Så ser alle på deg. Jeg sklir bare lenger og lenger ned på stolen.

Det er derfor jeg har lydløs på mobilen hele tiden, så tar jeg hensyn til alle + at jeg umulig kan bli flau :!:

 

Blir litt flau når jeg får komplimenter, men kommer litt ann på.. :)

Lenke til kommentar
Har sjekket innom seksualitetsdelen av diskusjon.no noen ganger for å samle opp litt informasjon. Idag var mamma på PC'en og skulle gå inn på en nettadresse som begynte på bokstaven D. Da kom det opp en lang liste i adressefeltet på nettleseren over alt jeg har sett på på forumet. Hun så igjennom deler av lista.

 

"Men du får arbeide effektivt med den innleveringen mens vi er borte, ikke bare sitte på det sex-forumet. Jeg syns det er fint du prøver å finne informasjon om slikt, men ikke la det går utover skolearbeidet ditt nå"

 

Ble så flau at det skulle ikke gå an. Hun trodde jo at hele diskusjon.no var et sex-forum, ingenting annet. Så hun tror altså at alle årene jeg har vært her har jeg kun diskutert sexrelaterte saker.

Heh. Godt å høre at jeg ikke er helt alene om den episoden der.

 

EDIT: Blir også ganske flau av å få komplimenter, noe som jeg ikke får rent sjeldent :p

Endret av Absolut
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg blir sinnsykt flau av ELENDIGE unnskyldninger av folk i klassen når de skal ha et planlagt foredrag i et fag, så spør læreren om de er ferdige og klar, men nei det er de ikke.

Dette er altså foredrag som er planlagt for godt over en måned siden..

 

"eeeh...tja, nei... mangler noen bilder jeg assa"

"Ehm.. jeg visste ikke om det"

"HVA? SKAL JEG HA I DAG?"

"Uhm nei trenger noen dager til jeg, det kom et ekorn inn vinduet og spiste harddisken på datamaskinen min"

 

 

Har lyst å bare grave meg langt ned og skjule meg.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Når Nordmenn begynner prate Svensk med svensker

Jag pratar alltid Norska med Norrmän och Danska med Danskar. Dock ganska dåligt, i många fall.

 

 

Jag: Hor mye eh...koster det?

Dansken: To halvfjers drei o tjyve (eller något liknande)

Jag: Va?

 

Vad som gör mig flau, det är när min mage kurrar nä jag är hungrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...