Gå til innhold

Motivasjon til trening?


Anbefalte innlegg

Jeg blir motivert av resultat, det er selvfølgelig kjedelig at beina hemmer deg. Men det er bare å finne noe som virker for deg, du burde kanskje vurdere sko som er bedre for beina? Kanskje MBT sko er noe for deg? Iallefall noe med mer demping høres optimalt ut. Det er også viktig at du unngå smerten da denne er veldig de motiverende.

 

Forresten burde du slutte med situps, de er ikke bra for ryggen. Planken (kjedelig statisk øvelse) og bein hev er bedre øvelser. Rygg hev burde du også trene, få god holdning!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg blir motivert av resultat, det er selvfølgelig kjedelig at beina hemmer deg. Men det er bare å finne noe som virker for deg, du burde kanskje vurdere sko som er bedre for beina? Kanskje MBT sko er noe for deg? Iallefall noe med mer demping høres optimalt ut. Det er også viktig at du unngå smerten da denne er veldig de motiverende.

 

Forresten burde du slutte med situps, de er ikke bra for ryggen. Planken (kjedelig statisk øvelse) og bein hev er bedre øvelser. Rygg hev burde du også trene, få god holdning!

 

Jeg bruker Mizuno sko :) Den nyeste heldempende modellen. Bruker de til så godt som alt, har nesten helt like til innetrening. Har også såler som er støpt etter foten min, for å gi så mye støtte som mulig. Vet liksom ikke hva mer jeg kan gjøre da?

 

Det var godt å vite! :o Sliter litt med planke og push-ups siden jeg ikke orker å støtte meg lenge på føttene, men tar det på knærne iblant :) Det gir kanskje ikke helt samme effekten, men det er vel bedre enn ingenting?:)

Lenke til kommentar
Du kan legge beina på noe, gjerne noe lavt, slik at det er leggene som kommer bort og ikke tærne/fotsålen. Da vil du slippe smerten (hvis jeg har forstått skaden din rett). Øker du høyden du har beina, vil du trene lengre oppover brystet (løfte puppene). Dette er tynge forresten ;)

 

Det må jeg prøve! :o Ikke dumt det der :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...