Allt í lagi Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Meninger kan aldri være feil - visdomsord fra Gametrailers-forumet
Mester7 Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Hva er best 2D eller 3D? Må si at jeg er svak for de gamle 2Dspillene, men det blir ferre og ferre. Monkey Island mista for eksempel mye av sjarmen med 3D grafikk. Hva mener dere? Maplestory er jo et driiit kult 2D spill da
Bjonski Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Hva er best 2D eller 3D? Må si at jeg er svak for de gamle 2Dspillene, men det blir ferre og ferre. Monkey Island mista for eksempel mye av sjarmen med 3D grafikk. Hva mener dere? Maplestory er jo et driiit kult 2D spill da ikke egentlig.... Grafikken i maplestory er helt grei, men spillbarheten er crap. Jeg er en fan av gjennomført 2D grafikk og kan være enig i at det var mange gode spill før i tiden som overgår enkelte spill i dag. Nå er ikke jeg så veldig gammel, så jeg husker ikke amiga og C64, men Rayman på PS1 ble spilt nesten hver dag fra jeg fikk det til PS1 ble byttet ut.
Lange Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Meninger kan aldri være feil - visdomsord fra Gametrailers-forumet Eg meiner det ikkje er sant.
Dofty Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Har selv vokst opp med Super Mario 64 og Crash Bandicoot. Eneste 2D spillet jeg spilte var Pokémon Rød. Men jeg liker best 3D spill.
vikingkylling Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 (endret) 2d, 3d. Så lenge kvaliteten er på topp får det være det samme for min del. Jeg tar like gjerne Sensible Soccer som Fifa. Endret 24. januar 2010 av thecrow77
mosleth Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 2D er kriminelt underrepresentert i spel for tida. Eg meiner framleis at til dømes Castlevania: Symphony of the Night, Zelda: Link to the Past og det litt nyare Braid ser langt betre ut enn dei fleste PS2-spela. Her er for øvrig eit flott 2d-spel som minnar ganske om Braid. Det tek bare cirka 30 minutt å koma seg gjennom det. http://www.kongregate.com/games/2DArray/th...mpany-of-myself
vikingkylling Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Ser du nevnte Castlevania? Du har vel prøvd "oppfølgerne" til Symphony of the Night? Circle of (et eller annet), Harmony of Dissonance og Aria of Sorrow på GBA, samt Dawn of Sorrow, Portrait of Ruin og Order of Ecclesia på DS? Og jada, Dawn of Sorrow er en direkte oppfølger til Aria of Sorrow. Du får til og med en ekstra ting om du har en Aria-save i DS'en når du starter Dawn of Sorrow.
-Léon- Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 For meg så spiller det ikke så mye rolle egentlig. Elsker feks Trine som er 2D, men kan ikke si hva jeg liker "best" av 2D eller 3D.
Allt í lagi Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Trine er på ingen måte 2D, grafikken er jo tredimensjonal på alle mulige måter. Perspektivet er dog siderullende, hvis det er det du sikter til.
mosleth Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Ser du nevnte Castlevania? Du har vel prøvd "oppfølgerne" til Symphony of the Night? Circle of (et eller annet), Harmony of Dissonance og Aria of Sorrow på GBA, samt Dawn of Sorrow, Portrait of Ruin og Order of Ecclesia på DS? Og jada, Dawn of Sorrow er en direkte oppfølger til Aria of Sorrow. Du får til og med en ekstra ting om du har en Aria-save i DS'en når du starter Dawn of Sorrow. Vel, eg har jo sett litt på det. Trur eg kjøper iallfall eitt av spela til GBA-en. DS-spela ser jo fetast ut, men eg har diverre ikkje råd til DS-en akkurat no. Kanskje om eit par veker/månader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå