Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første gang med sex etter "voldtekt", hvordan gå frem?


Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Dama hadde et dårlig forhold for et par år siden, der typen var grov og nesten voldtok henne. Hun har slitt med dette i etterkant, og har vært litt tilbaketrukken. Det er vel 2-3 år siden, og hun har ikke hatt noe sex etter dette. Hvordan skal jeg gå frem når vi skal ha sex for første gang i forhold, og første gang for henne etter hendelsen. Vil gjøre det slik at hun sitter igjen med en god følelse, og ikke tenker på hendelsen som skjedde i fortiden. For å sette prikken over i'en er jeg jomfru. Så har ikke noe spesiell erfaring og stille med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt tidligere, la henne ha kontrollen. Ellers vil nok det å ta det rolig, snakke mye hjelpe å :) Bare husk å respektere hvis hun plutselig ikke vil. Du må for all del ikke bli snurt eller holde deg vekke fra henne. Da burde du heller holde rundt henne og bare vise at du er der for henne og at du bryr deg :)

Lenke til kommentar
Som sagt tidligere, la henne ha kontrollen. Ellers vil nok det å ta det rolig, snakke mye hjelpe å :) Bare husk å respektere hvis hun plutselig ikke vil. Du må for all del ikke bli snurt eller holde deg vekke fra henne. Da burde du heller holde rundt henne og bare vise at du er der for henne og at du bryr deg :)

 

+1, hvis hun trekker seg unna, ta deg av hun. Å bli sur i en slik situasjon blir et nådestøt i forholdet.

 

Siden dere ikke har gjort det sammen før, og det kan være vanskelig for hun/dere å snakke om det, må dere bare prøve å snakke om det. Kanskje en dag i forveien, bare for å lufte sine følelser og ideer. Hvis hun trekker seg unna, må du bare støtte henne. Har selv en yngre slektning som rett og slett ble voldtatt, hun kom naturligvis ikke over det med det første, det gikk noen år, men nå har hun en sønn, en stabil mann, stasjonsvogn og hele pakka :)

Lenke til kommentar

Som flere andre sier, kan det være lurt at hun kan ta styringa. Men du trenger ikke være redd for å ta litt styring også, bare ikke for mye. Jeg ville prøvd å gjøre det så naturlig som mulig. Dere er to normale mennesker som skal ha sex, ikke noe mer. Det dere skal gjøre er noe helt annet enn hva hun ble utsatt for. Jeg tor det er viktig å skille de to tingene fra hverandre.

 

Ellers tror jeg det vil gå bra! Det virker som dere kjenner hverandre godt og at du virkelig bryr deg om henne. Slapp av, du har ikke ansvaret for at hun skal få en topp sexopplevelse første gangen. Ta det som det kommer, dette er noe dere er sammen om og burde prøve å kose dere med.

Lenke til kommentar

(Hvor mange jenter er det som IKKE har blitt voldtatt eller forsøkt voldtatt, eller i beste fall ikke utnyttet?

Av jentene jeg kjenner godt har sånn circa halvparten (6 stykker) fortalt at de har blitt voldtatt, og én har vært i retten -- hvorav jeg VET at enda en av disse seks faktisk har blitt voldtatt selv om hun ikke har fortalt det.)

 

Én av dem sliter med sexlivet og "føler at noen ser på", og kan bare ha sex i mørket bak lukkede gardiner på soverommet sitt (føler skam?) -- en annen er 20 år og "unormalt" religiøs, noe som kan være naturlig, men det er hun som jeg vet ble voldtatt selv om hun aldri fortalte det, og hun har aldri turd å anmelde, og selv om jeg kjenner henne godt tør jeg ikke å snakke med henne *om* det.

 

Snakk med henne om saken, og fortell henne at du ikke vet helt hva DU skal gjøre -- da vil hun automatisk føle seg mer trygg, og i kontroll, spesielt hvis du bare koser med henne og ikke tar på brystene eller musa før hun ber deg om det. Så kan du gradvis gjør ting selv.

 

MEN sansynligvis er hun helt normal, og vil føle seg nok i kontroll til å ha vanlig sex bare du inrømmer at du er usikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...