Gå til innhold

Norges beste tatoveringssjappe/tatovør?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bor i Langesund og har gått i 5 år nå og ønsket meg en tatovering. Jeg har tenkt nøye gjennom hva slags motiv jeg ønsker, både at det skal ha en stor individuell betydning for meg og at jeg kommer til å være fornøyd med tatoveringa også om 20, 40 og 60 år

 

Jeg har hele mitt liv vært et ihuga friluftsmenneske. Jeg elsker alt som har med fjellturer, bålkos, fluefiske, båtturer osv. å gjøre. Naturen har derfor alltid stått meg svært nær. Da jeg i fjor vår, under en ukestur alene på fjellet, fikk nærkontakt med et av Norges vakreste dyr, nemlig ulven, var motivet "klart som blekk". Jeg har derfor søkt rundt på nettet og funnet en ulvetattoo jeg spesielt liker. Er det noe tatoveringsartisten foreslår å endre på, så lytter jeg selvfølgelig.

 

Tatoveringen består av et ulvehode (tegning/skisse) i et tribalsymbol. Den kommer til å være i sort/hvitt, dvs. ingen farger. Den kommer også til å kreve en tatovør som er god til skyggelegging, for selve ulvehodet. Jeg er villig til å betale og reise ekstra for å få den beste tatovøren.

 

Hvor vil dere si Norges beste tatoveringsstudio er?

Hvem er den beste tatoveringsartisten for denne tatoveringen?

 

Mvh,

Tom-André

Endret av Sailfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har noe erfating med tattoveringer, fikk en hos Lets Buzz i Bergen. Etter noen undersøkelser, blant annet hos mine foreldre som er godt inne på temaet, fant jeg ut at de er noen av de beste i Norge,. Jeg tattoverte meg hos Tomas ved Lets Buzz. Han tok seg svært god til til å forstå hva jeg ville ha, og han lagde mange utkast, kombinert med mitt ønske og hans erfaringer. Totalt brukte vi 4 timer på planlegging. Og dette var bare bokstaver. Så han tar arbeidet sitt svært alvorlig. Ikke finn på å tattover deg i Trondheim og nordover, uansett om noen skulle si at det er en bra tattovør der!

 

Selv vurderer jeg å ta min fullsleeve hos Lets Buzz, med mindre jeg tar turen til USA :)

Lenke til kommentar

Takk, for svaret! :yes:

Og takk for tipset om ikke å tatovere meg nordafor Trondheim ;)

Hei

 

Jeg har noe erfating med tattoveringer, fikk en hos Lets Buzz i Bergen. Etter noen undersøkelser, blant annet hos mine foreldre som er godt inne på temaet, fant jeg ut at de er noen av de beste i Norge,. Jeg tattoverte meg hos Tomas ved Lets Buzz. Han tok seg svært god til til å forstå hva jeg ville ha, og han lagde mange utkast, kombinert med mitt ønske og hans erfaringer. Totalt brukte vi 4 timer på planlegging. Og dette var bare bokstaver. Så han tar arbeidet sitt svært alvorlig. Ikke finn på å tattover deg i Trondheim og nordover, uansett om noen skulle si at det er en bra tattovør der!

 

Selv vurderer jeg å ta min fullsleeve hos Lets Buzz, med mindre jeg tar turen til USA :)

 

Jeg leste et par brukeranmeldelser av Lucky 7 i Oslo ( http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=5853&...Lucky+7+Tattoos ), og de ga terningkast 6 hele gjengen.

Er dette et bra tatoveringsstudio?

 

Det hadde liksom hjulpet litt på reiseveien :yes:

Endret av Sailfish
Lenke til kommentar
Ikke finn på å tattover deg i Trondheim og nordover, uansett om noen skulle si at det er en bra tattovør der!

Har du lyst til å gi en begrunnelse til det utsagnet?

 

Hei

 

Tenkte når jeg skrev det at det var en større risiko for at jeg støter noen, men slik er situasjonen i dag. Min familie har et større nettverk innen tattoveringsmiljøet, ikke minst er par tattovører, hvor de fleste er enige i at hvis man har mulighet, unngå nordnorge hvis man skal være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Takk, for svaret! :yes:

Og takk for tipset om ikke å tatovere meg nordafor Trondheim ;)

Hei

 

Jeg har noe erfating med tattoveringer, fikk en hos Lets Buzz i Bergen. Etter noen undersøkelser, blant annet hos mine foreldre som er godt inne på temaet, fant jeg ut at de er noen av de beste i Norge,. Jeg tattoverte meg hos Tomas ved Lets Buzz. Han tok seg svært god til til å forstå hva jeg ville ha, og han lagde mange utkast, kombinert med mitt ønske og hans erfaringer. Totalt brukte vi 4 timer på planlegging. Og dette var bare bokstaver. Så han tar arbeidet sitt svært alvorlig. Ikke finn på å tattover deg i Trondheim og nordover, uansett om noen skulle si at det er en bra tattovør der!

 

Selv vurderer jeg å ta min fullsleeve hos Lets Buzz, med mindre jeg tar turen til USA :)

 

Jeg leste et par brukeranmeldelser av Lucky 7 i Oslo ( http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=5853&...Lucky+7+Tattoos ), og de ga terningkast 6 hele gjengen.

Er dette et bra tatoveringsstudio?

 

Det hadde liksom hjulpet litt på reiseveien :yes:

 

Hm, når det er så få brukeranmeldelser, tar jeg ikke de til følge. Det kan være venner av tattøverene. I Oslo er det jo en god del tattovører. Det man kan begynne med, er å se hvilke jobber de har gjort. At de har en internettside er nesten et must. Der kan du se på de ulike motiv som er lagt av de forskjellige tattovørene. Deretter vil jeg anbefale deg å ta en tur til det studioet/studioene for å snakke med utvalgte tattovører og sjekke ut rensligheten. Allerede da er du kommet langt.

 

Selv har jeg ikke erfaring med Lucky 7, men prøv å følg rådet mitt.

Lenke til kommentar
Ikke finn på å tattover deg i Trondheim og nordover, uansett om noen skulle si at det er en bra tattovør der!

Har du lyst til å gi en begrunnelse til det utsagnet?

 

Hei

 

Tenkte når jeg skrev det at det var en større risiko for at jeg støter noen, men slik er situasjonen i dag. Min familie har et større nettverk innen tattoveringsmiljøet, ikke minst er par tattovører, hvor de fleste er enige i at hvis man har mulighet, unngå nordnorge hvis man skal være på den sikre siden.

Føler meg absolutt ikke støtt på noen måte, vil egentlig bare ha et godt svar på utsagnet ditt, noe jeg fortsatt mener jeg ikke har fått. :)

Lenke til kommentar
Ikke finn på å tattover deg i Trondheim og nordover, uansett om noen skulle si at det er en bra tattovør der!

Har du lyst til å gi en begrunnelse til det utsagnet?

 

Hei

 

Tenkte når jeg skrev det at det var en større risiko for at jeg støter noen, men slik er situasjonen i dag. Min familie har et større nettverk innen tattoveringsmiljøet, ikke minst er par tattovører, hvor de fleste er enige i at hvis man har mulighet, unngå nordnorge hvis man skal være på den sikre siden.

Føler meg absolutt ikke støtt på noen måte, vil egentlig bare ha et godt svar på utsagnet ditt, noe jeg fortsatt mener jeg ikke har fått. :)

 

Beklager hvis jeg forkalrte meg litt kjeitete, men for å si det slik. En tattovør i en by i nordnorge advarte meg mot å ta tattoveringer der pga renhold og kunstneriske evner. Bortsett fra den ene som var tattovøren selv selvfølgelig. Og jeg har sett verkene til den tattovøren, de var ikke pene. Men har sjekket litt rundt her i nord, og er ikke spess begeistret over renlighold og kunstneriske evner. Dette er da min mening selvfølgelig, andre kan mene annet.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 år senere...

Hei

 

Tenkte når jeg skrev det at det var en større risiko for at jeg støter noen, men slik er situasjonen i dag. Min familie har et større nettverk innen tattoveringsmiljøet, ikke minst er par tattovører, hvor de fleste er enige i at hvis man har mulighet, unngå nordnorge hvis man skal være på den sikre siden.

 

Så du tror at det er bedre å bare slenge ut med at nord-Norge eller hvem som helst andre er dårlige og bare la det være med det? Klarer man ikke å begrunne meningene sine, så hold kjeft rett og slett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 10 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...