Uderzo 21133 Report post Posted May 31, 2003 http://www.volvo-power.net/videos/funny/ho...howtoplaycs.WMV Quote Share this post Link to post
vaskiZ 0 Report post Posted May 31, 2003 Likte delen med: "Everytime anyone kills you in Counter Strike they must be cheating". Quote Share this post Link to post
Dr.X 4 Report post Posted June 1, 2003 lol, hør på åssen han sier "counter strike".. Quote Share this post Link to post
tigergutten 0 Report post Posted June 1, 2003 Folk som lager slikt har fritidsproblemer, og slike folk (som oss) som ser slikt er ikke bedre Men det stemme jo godt med hoppingen og slikt :smile: Quote Share this post Link to post
BolleKalle 12 Report post Posted June 1, 2003 lol, hør på åssen han sier "counter strike".. moro? nice vestamerikansk dialekt det der. Vekk med konsonanter og annet tull! Quote Share this post Link to post
Javeljavel 0 Report post Posted June 3, 2003 Sinnsykt dumt, men underholdene. Likte godt den med at alle som drpte deg "must have been cheating" Quote Share this post Link to post
Guest mafister Report post Posted June 3, 2003 Hehe...morsom den ja, nå lærte jeg meg å hoppe skikkelig btw. enig med signaturen din cya, norges xamens-opplegg er VIRKELIG ubrukelig Quote Share this post Link to post
Guest mafister Report post Posted June 3, 2003 Hehe...morsom den ja, nå lærte jeg meg å hoppe skikkelig btw. enig med signaturen din cya, norges xamens-opplegg er VIRKELIG ubrukelig Quote Share this post Link to post