Gå til innhold

. . .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norsk regelverk(forbrukerkjøpsloven og kjøpsloven) kan du ikke støtte deg til. Men produsent gir ofte en garanti med produkter som innimellom kan være verdensomspennende. Men, ofte varer ikke disse mer en 1 år, og i tillegg er erfaringsmessig Apple det selskapet som er minst forbrukervennlig.

 

Men, det kan være verdt å ta kontakt uansett. Som et lite tips kan eg anbefale deg å ikke nevne det at den har "hatt problemer" siden du kjøpte den. Generelt sett taler ikke det til din fordel.

 

Et alternativ kan kanskje være med kortselskapet ditt, om den er kjøpt via et kredittkort. Eg er da usikker på hvilket regelverk som gjelder, men det kan være verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Hadde akkurat samme problemet med en norsk ipod classic i fjor sommer. Etter å ha latt den ligge mens jeg var på ferie prøvde jeg på ny å koble den til. Ting gikk tregt og iTunes så ut til å låse seg, men etter en del venting klarte jeg å få nok respons til å starte en formatering. Dette løste mine problemer og den har fungert fint siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...