giiforce Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hei! Jeg vurderer å reaktivere Darfall-kontoen min, som har stått parkert i snart et halvår. Grunnen til at jeg sluttet var at alle i mitt daværende guild stort sett brukte onlinetiden på macro-grinding, noe eg også begynte med. Dette førte til at jeg hele tiden følte at jeg måtte være pålogget og kjøre macroen i frykt for at jeg ikke ville kunne hevde meg i PvP. Dette ødela spillet og la beslag på PC'en min. Siden dette har jeg ikke spilt noen MMO'er, men reaktiverer AoC-kontoen min akkuratt nå. Vel, til spørsmålene mine: 1. Etter at NA1-serveren(e) kom i Darkfall, er det noen spillerbase igjen på Europa-serveren(e)? 2. Finnes det et norsk guild på Europe-serveren(e) som tar imot en tapt kriger? Grunnen til at jeg ønsker å være i et norsk guild, er at jeg hater å snakke engelsk i ventrilo. Det er mange år siden jeg gikk ut av skolen, og pga. lite praktisert engelsk, føler jeg meg bare tåpelig når jeg forsøker å snakke engelsk. I bunn og grunn hater jeg ventrilo all tohether, men det er vel nærmest nødvendig å være på ventrilo i tilfelle guild-byen blir angrepet, til raids osv. Jeg savner Darkfall og følelsen av aldri å være trygg. Primært er jeg mer opptatt av PvE og farming/crafting enn å gå i PvP, men ønsker selvsagt å prøve alle aspektene av spillet skikkelig. Invitasjoner til et norsk guild (eller guild som kommuniserer på skandinavisk) mottas med takk. Det ville gitt meg en grunn til å returnere til Darkfall... Endret 9. januar 2010 av giiforce
Robinvi Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 1: Ja, det er helt klart folk som spiller. Det er derimot merkbart mindre en de første månedene. I "starter" områdene er det litt folk, men ikke veldig mye. De fleste holder seg nær byene og hamletene sine, og det som oftest på disse plassene du finner pvp. Hvis du bare roamer rundt i verden uten å vite hvor der er gode mobspawns osv vil du nok ikke møte på mange. Jeg begynnte nylig å spille igjen, og synest det er litt lite spillere, men jeg har hatt mye gøy så langt. 2: Norsk guild finnes nok ikke, men Aesir er så vidt jeg vet skandinavisk. Vi er allied med dem (The Black Company), og i TBC er det også en del Nordmenn, men vi snakker som regel engelsk, så lenge vi ikke er bare nordmenn. Du må likevel regne med å bruke en del tid på å bli kompetetiv, hvis ikke du hadde spillt veldig mye før. Skills har mye å si.
Venerable Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Hvis Vicious Vikings fremdeles spiller så var i hvert fall de en norsk klan.
giiforce Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Skrevet 9. januar 2010 Takk for svar! Jeg har veldig lyst til å rejoine. Bare lobbymusikken er nesten verdt et månedlig abonnement.. Men det er en forutsetning at jeg får spille med likesinnede. Å leve som nomade ute i ødemarka er ikke veldig motiverende. Btw: Hvilken Clan bor i "Darkmoore" nå? Det er der jeg eventuelt kommer til å spawne om jeg rejoiner... Robinvi: Er Ventrilo / Teamspeak et "krav" i guildet ditt? Bruker gjerne tid på å bli kompetetiv, men ikke gjennom macroing, da det ødela gleden jeg hadde av spillet. Ville heller satset på en normal utvikling gjennom PvE/PvP, og eventuelle boss-raids om det er realistisk(?). Fra før av er jeg kokk, fisker og herbalist. Venetar: Ser at Vicious Vikings er "Alfar only", så da blir vel min Mahirim diskriminert:p
Robinvi Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Voicechat er nok et krav i alle guilder som er små seriøste i det de driver med, og det er det meg oss også. Det er vel derimot ikke et krav at du faktisk snakker... Du bør likevel ha en mic slik at du kan si viktige ting. Jeg er heller ikke noen fan av å snakke engelsk sammen med engelskmenn, men det er mange som er dårlig i engelsk og etter en stund blir det ikke så ille, du blir vant. ANG bor i Darkmoore, de er ganske "hardcore". Du kan se en oversikt over guilds og holdings her: http://df.urme.com/map/ Darkmoore bodde jeg i veldig lenge når jeg spillte i CAPSULE, hvilken guild var du i? Du kan skille opp meget bra via PvE nå, det er 6 ganger raskere en før ca, pluss at macroing er mindre vanlig enn før pga GM's som banner.
Venerable Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Venetar: Ser at Vicious Vikings er "Alfar only", så da blir vel min Mahirim diskriminert:p Kan være at de holdt seg Alfar only pga. tidligere mistanker om at klaner med forskjellige 'raser' fikk problemer. Kan være de ikke bryr seg om å bli en ARAC klan etter at det ble tydelig at AV ikke ville skape betydelige problemer for ARAC klaner.
giiforce Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Skrevet 10. januar 2010 Robinvi: CAPSULE? Det var jeg og! "Brutal Blodfjert" heter char'n min. At PvE har blitt såpass effektivt høres veldig bra ut. På kartet ser jeg TBC holder til i Inarith, bare et stenkast sør for Darkmoore. Hva er forholdet mellom TBC og ANG? Kunne det eventuelt være mulig for meg å reaktivere, løpe til Inarith og gå i eksil hos dere? Venetar: Det kan nok hende ja. Jeg leste "Alfar Only" på clansidene deres, men det er mulig det var en gammel uttalelse.
Robinvi Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Jeg spillte Ciardha Dreecore i CAP, men spiller en annen karakter nå. Vi har akkurat solgt Inarith siden vi har 2 andre byer, og sieget starter om noen få timer. Du får helt sikkert bo der derimot, siden vi solgte den til allies. Det er kun et lite hamlet derimot. Vi kommer til å bruke Kvitstein og Khayud. Vi er ikke akkurat venner med ANG desverre.
giiforce Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Skrevet 10. januar 2010 Tar dere imot et nytt medlem i guildet? Jeg har nettopp fornyet abb. og oppdatert. Sitt klar til å logge på og rømme fra Darkmoore...
Robinvi Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Tar dere imot et nytt medlem i guildet? Jeg har nettopp fornyet abb. og oppdatert. Sitt klar til å logge på og rømme fra Darkmoore... Stikk innom http://www.black-company.no/ og legg inn en søknad og så kontakter du noen av offiserene ingame. Fornost Fornisson er online akkurat nå.
giiforce Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Skrevet 10. januar 2010 "Recruitment is closed", så da får jeg prøve å leve litt på egenhånd:p Takk for hjelpen i allefall!
Frederick_ Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Nå fikk jeg virkelig lyst å starte med Darkfall igjen Kanskje man skal gjøre det, tho jeg er Petter Solberg i engelsk. Så vi får se hva man gjør
Nataz Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Vicious Vikings er ikke aktiv i DF lenger. Den eneste gjenlevende er meg og eg er for tiden i z5 (zZzZz) Finn deg et guild ASAP, du vil trenge det og det er ganske viktig for å holde på interessen, Aesir er guildet du leter etter, noe som også vil muliggjøre spilling med dine likesinnede (norske) i TBC. Solo spill er for top notch spillere/characters
Frederick_ Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Det går nærmere og nærmere for gjenopplivingen av ulven min Så TBC eller Aesir er 2 alternativ man kan se på ? Er de snille med newbies, jeg lagde ny char(ulven) også spillte jeg veldig kort. Så han har uber bæd stats
Robinvi Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Vicious Vikings er ikke aktiv i DF lenger. Den eneste gjenlevende er meg og eg er for tiden i z5 (zZzZz) Finn deg et guild ASAP, du vil trenge det og det er ganske viktig for å holde på interessen, Aesir er guildet du leter etter, noe som også vil muliggjøre spilling med dine likesinnede (norske) i TBC. Solo spill er for top notch spillere/characters Hvilken char spiller du?
Nataz Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Vicious Vikings er ikke aktiv i DF lenger. Den eneste gjenlevende er meg og eg er for tiden i z5 (zZzZz) Finn deg et guild ASAP, du vil trenge det og det er ganske viktig for å holde på interessen, Aesir er guildet du leter etter, noe som også vil muliggjøre spilling med dine likesinnede (norske) i TBC. Solo spill er for top notch spillere/characters Hvilken char spiller du? Nataz Urzalem - Alfar
tørrfisk Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Vi i duckjob trolls har hamlet og mange svensker og noen norske. Vi skal ta en by ganske snart. morsom klan som hjelper sine medlemmer med hva det måtte være! Aesir er veldig useriøst og tar stortsett bare fra sine medlemmer. Har 12 medlemmer i klanen som har forlatt aesir. Endret 19. januar 2010 av tørrfisk
Robinvi Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Spiller Human selv. Spiller ikke så veldig mye lengre da, synest spillet var mer morro før egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå