Kakko Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lurer på om noen har en god oversikt over realfagkurs i Rogaland? Eller eventuelle muligheter for å fagene jeg mangler. Trenger matte, fysikk og kjemi. Har hatt 3 år på allmenn videregående, men på feil linje. Liker tanken på disse 6/7 ukers forkursene med kun realfag, men nærmeste jeg har funnet er i Agder og Bergen... Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lurer på om noen har en god oversikt over realfagkurs i Rogaland? Eller eventuelle muligheter for å fagene jeg mangler. Trenger matte, fysikk og kjemi. Har hatt 3 år på allmenn videregående, men på feil linje. Liker tanken på disse 6/7 ukers forkursene med kun realfag, men nærmeste jeg har funnet er i Agder og Bergen... Hadde rådgiveren på siden av meg da jeg så spørsmålet ditt Han sa at du kunne gå inn på Vilbli.no der kan du se om du finner noe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du har en idiot som rådgiver. Kakko: Send mail/ring til opplæringskontoret i Rogaland (www.rogfk.no - let) og spør om du har mulighet til å ta bare realfagene på en skole. Hvis du ikke får et fornuftig svar, send mail/ring til skolene du kunne tenke deg å gå på (avhenger vel litt av hvor du bor). Vet at det er flere som gjør det, men tror ikke man egentlig har krav på å kunne gjøre det. Hvis du ikke får plass, så kan du ta det på f. eks. sonans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå