Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Spørsmål om Studier i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til og studere i Australia. Har noen spørsmål angående dette.

1) Hvor mye koster det å studere i Australia årlig? Varierer det fra skole til skole?

2) Etter at jeg er ferdig med 3 år på VGs, og jeg skal studere i Australia, må jeg ta igjen pensum fra ungdomsskolen?

3) Når jeg studerer i Australia, kan jeg jobbe for å få litt penger?

4) Er det noen skoler du kan anbefale meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel vet ikke helt hvordan det er i Australia.

men vet en ting og det er at om du har norsk forsikring (noe de aller fleste har) så kan du ikke jobbe eller no sånnt, har i alle fall fått vite dette selv.

prisen avhenger av linje og universitetet

men det er jo styggdyrt å reise hjem da

Skrevet
vel vet ikke helt hvordan det er i Australia.

men vet en ting og det er at om du har norsk forsikring (noe de aller fleste har) så kan du ikke jobbe eller no sånnt, har i alle fall fått vite dette selv.

prisen avhenger av linje og universitetet

men det er jo styggdyrt å reise hjem da

Hva med hvis jeg ikke har norsk forsikring, kan jeg jobbe i Australia da? Jeg har tenkt til og bo der da, og familien min skal også bo der.

Skrevet

du og familien skal altså flytte dit?

Vet bare hvordan reglene er i Storbritannia selv men der må man ha statsborgerskap for å søke forsikring mener jeg. og med norsk forsikring (vet ikke akurat hva) men det var i følge modern som jobber innen forsirking det greieste å bruke så får man ikke jobbe i landet man oppholder seg, da blir forsikringa avbrutt. er sikkert noen regler for dette om man er imigrant da og ikke bare student.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...