Gå til innhold

Filmer du og legger ut CoD filmer på Youtube? Post dine her!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Å herrejesus, jeg bruker sony vegas men det lagger som et helvete hvis jeg skal se videoer der, derfor ser jeg de først på Windows media player, ser på tiden og klipper i sony vegas. Men nå kan jeg ikke se på Windows media player og det er problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å herrejesus, jeg bruker sony vegas men det lagger som et helvete hvis jeg skal se videoer der, derfor ser jeg de først på Windows media player, ser på tiden og klipper i sony vegas. Men nå kan jeg ikke se på Windows media player og det er problemet.

Du må ha preview på draft - half. Hvis du har den på best lagger det sykt uansett om du har verdens beste pc eller ei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Å herrejesus, jeg bruker sony vegas men det lagger som et helvete hvis jeg skal se videoer der, derfor ser jeg de først på Windows media player, ser på tiden og klipper i sony vegas. Men nå kan jeg ikke se på Windows media player og det er problemet.

Du må ha preview på draft - half.

Fant det ikke. Bruker Vegas Movie Studio HD 10 hvis det skulle ha noe å si?

Lenke til kommentar

 

Noobtuber ikke ofte til vanlig, dette er bare private match. :p

Det er heller ikke vanskelig og treffe, bare skyt en random tube i en vegg og se hvor den lander, så ber du vennen din gå dit.

 

 

er det en metode du bruker som får granaten til å ikke eksplodere? x)

eller er det bare å skyte i veggen innen en radius på ca 5 meter?

Lenke til kommentar

 

Noobtuber ikke ofte til vanlig, dette er bare private match. :p

Det er heller ikke vanskelig og treffe, bare skyt en random tube i en vegg og se hvor den lander, så ber du vennen din gå dit.

 

 

er det en metode du bruker som får granaten til å ikke eksplodere? x)

eller er det bare å skyte i veggen innen en radius på ca 5 meter?

Ja, hvis du får granaten til og bounce på veggen så sprenger den aldri uansett hva den treffer. :p

Lenke til kommentar

Å herrejesus, jeg bruker sony vegas men det lagger som et helvete hvis jeg skal se videoer der, derfor ser jeg de først på Windows media player, ser på tiden og klipper i sony vegas. Men nå kan jeg ikke se på Windows media player og det er problemet.

Du må ha preview på draft - half.

Fant det ikke. Bruker Vegas Movie Studio HD 10 hvis det skulle ha noe å si?

 

Det skal stå rett over filmen. Kansje litt mot høgre hjørne rett over filmen

Lenke til kommentar

 

Noobtuber ikke ofte til vanlig, dette er bare private match. :p

Det er heller ikke vanskelig og treffe, bare skyt en random tube i en vegg og se hvor den lander, så ber du vennen din gå dit.

 

 

er det en metode du bruker som får granaten til å ikke eksplodere? x)

eller er det bare å skyte i veggen innen en radius på ca 5 meter?

Ja, hvis du får granaten til og bounce på veggen så sprenger den aldri uansett hva den treffer. :p

 

 

 

så en granat sprenger bare på "direkte" innpact?

 

edit:

 

tuppen må treffe veggen*

Lenke til kommentar

I mine øyne ser effekter "teit" ut, og jeg er ny i Vegas.

For mange effekter ødelegger klippene, her har jeg fikset på kontrasten og fargene med forskjellige plugins. Grunnen til at det er GWK er at "det ser bedre ut" (I allefall etter som jeg syntes). Kanskje jeg tenker litt vel ensidig nå, men jeg kan iallefall si at det er public.

 

Bommer ett par ganger per klipp? Det meste jeg bomma på i ett klipp var 2 ganger (Terminal Wallbangen)

Endret av Enquad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...