Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Mistanke om dyremishandling


thesinner

Anbefalte innlegg

Ikke fått fulgt med på denne, hatt mye å gjøre de seneste uker.

 

Dette var en trist utvikling, altså at kattene var vanskjøttet og måtte avlives pga. dette. Men når det er sagt vil jeg rose dere for å ikke bare blåse i kattungene, men faktisk gå så langt at dere fikk fatt på de. Flott! Hvordan de har havnet i en sofa og høyttaler lurer jeg veldig på. Jeg håper disse ble anmeldt på stedet? Om ikke så gjør det umiddelbart uavhengig av hva mat-tilsynet gjør (eller ikke gjør).

 

Dette er nok skrekk eksempel på at alt for mange som ikke skulle få vært nær dyr, faktisk eier dyr i Norge. Jeg gremmes!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siste nytt nå er forresten at de har blitt fratatt retten til å ha omsorg for dyr. Om hjemmehjelpen deres fatter mistanke om at de har dyr vil det bli meldt fra med en eneste gang. Digg :)
Flott. :) Mattilsynet er dessverre ofte for trege med slikt, men så er det også idiotisk at de skal få tildelt en slik oppgave, når de har helt andre (og i deres øyne) langt viktigere arbeidsoppgaver, og samtidig ikke veldig mye ressurser. Da blir det vanskelig å få gjort noe særlig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...