Gå til innhold

OL2010:OL-tråden for de mindre populære grenene.


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny dag for de små OL-idrettene! Idag er det skicross, bob og noe figurskøytingjåleri. Skicross er jo en sabla TV-vennlig sport og vi stiller med ikke mindre enn 4 deltagere, blant annet Hedda Berntsen (eks-alpinist, eks-telemarker, eks-freestyler). Bob syns jeg er uendelig kjedelig etter noen minutters fascinasjon til å begynne med (og dessuten står vel kampen om gullet mellom GER1 og GER2 som vanlig). Figurskøyting orker jeg ikke kommentere, det blir aldri det samme etter Tonya Harding.

 

Men alt dette blir vel overskygget av stafettene og stor-slalomen.

Lenke til kommentar

Kunstløp*

post-22689-1266928345,5646_thumb.jpg

 

Figurskøyting det er.

 

Storslalåmen beklager jeg - pleier ikke gjøre slike feil.

 

Sånn, da kan tråden for de små idretter uten skrivefeil fortsette. Ser forresten at Irland stiller med en toer-bob. Når de klarer det burde jaggu vi ha hatt med noen også. Er ikke ake/bob-banen på Lillehammer fortsatt inntakt? Eller er den innlemmet i et eller annet dølt (døllt? Thend?) lekeland for turister?

 

EDIT: leif :cool:

Endret av tendilenz
Lenke til kommentar

Det finnes et par akebakker her også! :D

Og det tror jeg faktisk hadde vært nok til å bli satset på av Olympia-toppen. Snekre sammen en Ola-bob hjemme i garasjen for kjøring i den lokale akebakken. Så vips: gratis mat og treningstips fra Olympia-toppen frem til neste OL.

Endret av tendilenz
Lenke til kommentar

Dame-bob kan være vel verdt å få med seg:

 

http://www.youtube.com/watch?v=NYIxwM7GVik

 

Skjønt...

 

men frå spøk til alvor, er det nokre av desse såkalla 'småidrettane' Norge har moglegheit til å hevde seg i? Altså viss vi ser vekk frå skiskyting, langrenn, alpint, skøyter og hopp, så er det vel forholdsvis tynt med medaljesjansar, eller?

Endret av njasis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...