Gå til innhold

IT-jobb Nordsjøen - offshore


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

har prøvd å søkt litt rundt på diskusjon.no sine forum angående dette.

Mye av de postene er gått ut på dato angående dette spørsmålet.

Er ferdig som lærling i mars ca og er muligens da arbeidsledig.

litt lyst å komme meg ut, men er det da i hovedsak høyskole utdannede som taas inn når det gjelder it-jobber ?

 

har også søkt en del på nettet etter bedrifter som outsourcer, men har funnet lite.

er det noen her som evt har noe informasjon om hvor jeg evt. kan finne disse bedriftene ?

 

en del spørsmål, men håper på utfyllende og gode svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har også søkt en del på nettet etter bedrifter som outsourcer, men har funnet lite.

er det noen her som evt har noe informasjon om hvor jeg evt. kan finne disse bedriftene ?

 

Du tenker på selskaper som man outsourcer til? Noen av de største i Norge er: EDB, Ergo, Tieto og Steria.

 

hehe, ja var vel det jeg egentlig mente!

skal se igjennom og se hva jeg finner av informasjon!

Tusen takk :>

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har også søkt en del på nettet etter bedrifter som outsourcer, men har funnet lite.

er det noen her som evt har noe informasjon om hvor jeg evt. kan finne disse bedriftene ?

 

Du tenker på selskaper som man outsourcer til? Noen av de største i Norge er: EDB, Ergo, Tieto og Steria.

 

hehe, ja var vel det jeg egentlig mente!

skal se igjennom og se hva jeg finner av informasjon!

Tusen takk :>

 

funnet ut noe mer? Jeg er også interessert i jobb i nordsjøen. Er ingeniør innen IT og har fast jobb i dag.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ja, det er minimalt med IT folk som jobber offshore. Du har teknikere som av og til er ute, hvis noe er galt, men da er det somregel små ting, som bytte en pc, printer etc. De meste av IT arbeid "offshore" sjer fra land, altså "onshore" ^^

Tror heller de har en mann på x antall platformer litt stress å sende en mann med helikopter fra land for å skifte ut en printer liksom ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...