Gå til innhold

Skal diskusjon.no og KG være linka?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sliter fælt med tråder fra KG som kommer opp i siste tråder boksen over forumet. Trykker jeg på disse, kommer jeg inn på data tråder fra 2005. For å få disse opp, må jeg bruke google.

Hva er det som er feil her? Skal ikke trådene komme opp her på diskusjon.no, eller er det noe problemer med linkingen?

mvh

bIsk

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har samme/lignende problem.

Det virker som de første trådene som dukker opp når du åpner forumsiden (de 5+/- sist postet trådene) mangler et siffer i post-nummeret. Om du venter til noen kommer med en ny post, vil det være fungerende.

Problemet med at det "mangler et siffer", gjør at jeg havner i tråder fra 2003-2005. De har også et annet navn/emne.

Eksempel: tråden "Greys" viser nummer: 467629, men det går jo til denne tråden, med tittel "Hjelp i Adobe InDesign CS *LØST*

Men som sagt, hvis man venter til det kommer et nytt innlegg i en annen tråd, får den korrekt nummer, som hos: "Hva er din internetthastighet?" med nummeret 1143855.

Noen tips?

*edit*

forresten, jeg bruker Windows 7 32bix Enterprise (har samme problem på 64bit pro), med nyeste Opera.

Endret av Slimda
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...