Gå til innhold

Medieavspiller til .M2TS / AVCHD


Anbefalte innlegg

hei, sikkert feil tråd, men eg gir katten i det..

 

kameraet mitt Sony HDR-SR11E sine .m2ts / avchd format filer kan nesten ikkje spilles på noken medieavspillere eg har.......står på nettet at Cyberlink PowerDVD, VLC og sånn funker, men eg har testa begge, men ingen funker. På VLC er det kun lyden på filen som går, ikkje bildet, det har fryst. Noken som veit noken andre program? kanskje en ny versjon av VLC hadde gjort seg?

 

uansett, vil ha svar, får det aldri her på forumet!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, sikkert feil tråd, men eg gir katten i det..

 

kameraet mitt Sony HDR-SR11E sine .m2ts / avchd format filer kan nesten ikkje spilles på noken medieavspillere eg har.......står på nettet at Cyberlink PowerDVD, VLC og sånn funker, men eg har testa begge, men ingen funker. På VLC er det kun lyden på filen som går, ikkje bildet, det har fryst. Noken som veit noken andre program? kanskje en ny versjon av VLC hadde gjort seg?

 

uansett, vil ha svar, får det aldri her på forumet!!!!!

 

Sannsynligvis klarer ikke PCen din AVCHD, siden videoen fryser.

Lenke til kommentar
hei, sikkert feil tråd, men eg gir katten i det..

 

kameraet mitt Sony HDR-SR11E sine .m2ts / avchd format filer kan nesten ikkje spilles på noken medieavspillere eg har.......står på nettet at Cyberlink PowerDVD, VLC og sånn funker, men eg har testa begge, men ingen funker. På VLC er det kun lyden på filen som går, ikkje bildet, det har fryst. Noken som veit noken andre program? kanskje en ny versjon av VLC hadde gjort seg?

 

uansett, vil ha svar, får det aldri her på forumet!!!!!

 

Sannsynligvis klarer ikke PCen din AVCHD, siden videoen fryser.

 

 

Jeg er enig i dette!

Jeg har selv dette problemet og har gått bort fra stasjonær pc og kjøpt meg en ny Acer bærbar pc. Denne har T6600 Core 2 duo, men klarer allikevel ikke å vise bildene på en okei måte. Jeg bruker VLC og filmen hakker hele tiden. Jeg har tatt opp dette spørsmålet i en tidligere post og fikk dette svaret som jeg nå gir videre.. Jeg ble da anbefalt å laste ned Media Player Classic-Home Cinema. Når jeg bruker denne så klarer min bærbare å vise bildene helt perfekt. Jeg ser også at markedet skriker etter ett system både for å ta vare på AVCHD filmer og å spille dette av, men føler at produsentene ikke klarer å følge med.

Lenke til kommentar

Jeg har også irritert meg over at PCèr har store problemer med avchd/m2ts filer.

 

En veldig enkel og billig løsning er å kjøpe WD TV Live Mediaspiller

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=493316

Var så heldig å få en til jul :)

 

 

Denne lille boksen spiller disse filene helt uten å hakke rett fra usb disker koblet til boksen eller rett fra disk på andre pcer i lokalnettet.

 

Denne boksen har jo også mange andre bra funksjoner.

Kan anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

takker for svar ;)

 

Og det med CPU, haha, det seier meg desverre ingenting ;s

har ingen peiling på data greier...Men har en bærbar pc fra Acer, har ingen aning kva den heiter og sånn. Den er 2007 modell vertfall!

skal ta en titt på WD TV live mediaspiller :)

 

og btw, hadde en Nero medieavspiller, den funka veldig bra, men så avinstallerte eg den og klarer ikkje få den tilbake xD

Endret av Calle^^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...