Gå til innhold

16 år starter med trening (styrke)


EyN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke vært negativ mot baseøvelser... lær å les (doh)..

Hvis dere virkelig trur at det er sunt for alle/hvem som helst, å starte med markløft og militærpress, må jeg si at dere har virkelig misforstått..

 

Å trene inn teknikken uten vekter er ikke et dumt svar, men å starte på første treningsøkta med å belaste ryggen, vil jeg si at ikke er veldig smart..

 

"200g" sa ikke at 200 kg var lite? IGJEN; LEEES! var vel litt mer en kommentar ment for fun.. 200g betyr 200 gram.... og ja, det er lite..

 

Btw; jeg vet at markløft og base øvelser er drit bra trening.. men begyn med det som litt mer erfaren.. Man lærer seg ikke å løfte riktig ved å se på noen på youtube..

 

Start med å bygg opp litt muskulatur; så kan du senere begynne med baseøvelser ;) øve inn teknikken, som pijus sa, er ikke så dumt det faktisk.

Lenke til kommentar
Men uansett.. Hans valg; om han vil starte med å "ofre" ryggen sin, for styrke, så må han gjerne gjøre det ;)

Det kalles å bygge en sterk rygg. Han ofrer hverken rygg eller styrke, tvert i mot. Dessuten, en gang må han begynne og det spiller ingen roller når, så hvorfor ikke gjøre det riktig med en gang?

 

Å trene inn teknikken uten vekter er ikke et dumt svar, men å starte på første treningsøkta med å belaste ryggen, vil jeg si at ikke er veldig smart..

 

Btw; jeg vet at markløft og base øvelser er drit bra trening.. men begyn med det som litt mer erfaren.. Man lærer seg ikke å løfte riktig ved å se på noen på youtube..

Hvordan foreslår du man lærer seg å løfte riktig da? Erfaring kommer ikke av curls ;)

Endret av different
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...