Gå til innhold

ARGGGGH! Kan noen fikse lista -> få tilbake "maskinvare"


Ursa

Anbefalte innlegg

Halloisen. Topic sier det meste. Prisguiden mangler en hel kategori med pc-deler/hardware/maskinvare/interne komponenter. Jeg blir rasende hver gang jeg går inn på prisguiden nå for tida, fordi jeg ikke klarer å surfe på hovedkort, kabinetter og harddisker slik jeg bestandig har gjort

 

Vær så god flame i vei

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg den opp slik at man ikke må trykke på "Flere..." for å få opp kategorien på hovedsida, så tror jeg mye er gjort. :)

Uten at jeg har noen tall å vise til, mistenker jeg at den kategorien er mer intressant enn f.eks. Tablet PC.

 

I versjon 1.1 mener jeg at du kom inn på forskjellig start side alt etter hvilken side du hadde utgangspunkt i? Slik at hvis du gikk inn fra hw.no, så kom man inn med data som valgt kategori, e.t.c.? Jeg likte iallefall den funksjonen.

Valg av kategori basert på skin på forum hadde også vært velkomment for min del.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Rekkefølgen vil bli fikset på, men det er avhengig av litt backen-arbeid først. Det er også planlagt å få lagt ut en kategori flere steder, enkelte ting passer jo inn mer enn et sted. I tillegg til at vi skal få fikset at ting som i backend har en kategori blir delt opp riktig i frontend (Eksempelvis at harddisk vises som Ekstern Harddisk og Intern Harddisk, direkte tullete å måtte lete i interne komponenter etter en ekstern harddisk). Det som også skal komme er at underkategoriene listes opp slik at man ikke trenger å klikke seg inn på eksempelvis Interne komponenter for å ha peiling på hva som ligger der (i tillegg sparer man et klik).

 

Dette er ting utviklerne må fikse på, slik at vi kan få den strukturen vi ønsker. Når jeg har fått tilgjengelig alt verktøy til å fleksibelt nok kunne sette en optimal struktur så tar jeg også en liten runde med brukerne for å høre hva som passer best og hva som ikke fungerer. Det blir litt frem i tid, akkurat nå er mitt hovedfokus å få opp dekningen av produkter, men det kommer :)

 

Angående det å komme inn på riktig kategori utifra skin/side man går fra skal også komme på plass, med mindre noen høye herrer klager over det. For forumets del skal vi ta det etter forumoppgradering

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...