Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

FleshLight hvilken burde jeg kjøpe?


Veltins

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mann 69

Bare lurer på noe om Fleshlight girls serien! Når jeg ser på bilder av de, ser de jo helt like ut :p på insiden altså. Så er det bare leppene som ikke er like eller?

 

Og er det noen som har flere enn en fleshlight?? Har bestillt Jesse Jane, men har også lyst på STU modellen og....:p

 

Tror det bare er utsiden som ikke er lik, innsiden er det bare 2 skinns til, anal og vagina.

 

Btw Fleshlight Norge er en uoffisiel selger og må ikke forveksles med hovedleverandøren. Erotikk Nett har gode priser i forhold til Fleshlight Norge og er anbefalt :)

 

Pakkene er som regel så store at du må hente dem på posten.

 

Forsøker du å promotere Erotikknett? Hvis ja, så vil jeg tro at du skader de mer enn det du er oppmerksom på!

 

Fleshlight Girls serien har flere innvendige teksturer, se selv

 

Fleshlight er et sexhjelpemiddel med utallige variasjoner, og man kan vel sammenligne det med kvinnens utvalg av naturtro dildoer(ja de har større utvalg). Her handler det om personlig smak og begjær. Det finnes vel ingen andre produkter i denne prisklassen som kan gi en så realistisk følelse av å ha et samleie som Fleshlight produktene. Selvfølgelig da uten alle de menneskelige følelsene.

 

Jeg har ennå ikke funnet noen andre norske sider som har så mye informasjon om Fleshlight. Likte den interaktive saken om vedlikehold. De har dessuten norske brukermanualer.

 

Jeg har tittet litt på ditt tips og råd om at Erotikknett hadde mye bedre priser på Fleshlight produktene. Ikke for å virke for nedlatende, men hvis du skriver "calc" i kjør vinduet ditt, og så tar en prissammenligning vil du se det at det er helt omvendt. Jeg har ikke funnet noe nettsted her i Norge som kan tilby disse produktene til en lavere pris.

 

Jeg kan heller ikke se at disse sidene oppgir seg for å være de offisielle sidene, men de er uansett veldig informasjonsnyttige. Akkurat hva jeg trenger når jeg skal velge min Fleshlight.

 

Angående diskresjon: se denne linken om diskresjon. Her er det bilder av de forskjellige type forsendelsene, samt forklaringer på hvordan jeg som kunde blir behandlet med full diskresjon.

 

Fint forum:)

Lenke til kommentar

Forsøker du å promotere Erotikknett? Hvis ja, så vil jeg tro at du skader de mer enn det du er oppmerksom på!

 

Fleshlight Girls serien har flere innvendige teksturer, se selv

 

Jeg har tittet litt på ditt tips og råd om at Erotikknett hadde mye bedre priser på Fleshlight produktene. Ikke for å virke for nedlatende, men hvis du skriver "calc" i kjør vinduet ditt, og så tar en prissammenligning vil du se det at det er helt omvendt. Jeg har ikke funnet noe nettsted her i Norge som kan tilby disse produktene til en lavere pris.

 

Jeg kan heller ikke se at disse sidene oppgir seg for å være de offisielle sidene, men de er uansett veldig informasjonsnyttige. Akkurat hva jeg trenger når jeg skal velge min Fleshlight.

 

For det første, nei det er ikke et forsøk på å promotere dem. Det jeg egentlig viser til som ikke helt kommer frem fra tråden min (min egen feil, vi diskuterer Fleshlight Girls og ikke vanlig Fleshlight), er at denne Fleshlight Girls serien er/var billigere hos Erotikknett. Du kan godt få fleshlight til en billigere penge ved å kjøpe vanlig fleshlight. Jeg har sett på Fleshlightgirls.no og jeg ser at de nå har tilbud på fleshlight (50,- billigere enn Erotikknet), det hadde de ikke sist jeg sjekket og da lå de på 799,- per produkt. Hva de tar i frakt aner jeg ikke da jeg ser heller fordelen av å spare opp rabatt hos Erotikknett.

 

Det er helt sant at de ikke oppgir seg for å være offisielle, men de har en tilnærmet lik nettadresse og side til den orginale. Dette betyr at folk kan lett oppfatte det ved første øyekast som om det skulle være den ekte butikken. :) Uansett godt at du på peker dette da tråden min ble skrevet i farten :) Vi vil jo ikke at de som virkelig trenger denne "leken" skal måtte betale mer enn den er verdt :)

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Siden tråden allerede er ressurecta kommer jeg med mitt innspill for de som ikke har særlig kjennskap til fleshlight.

 

I min erfaring er det billigste det beste. Jeg har hatt motoriserte, og vanlige. Fra veldig dyre til veldig billige.

 

Ingen fleshlight føles som "ekte vare". De er bare "different" og en fin avveksling fra din egen eller partners hånd. (Samt grei oppsamler for enkel tømming og rengjøring så en slipper å bekymre seg for å få papiret på plass eller sprute ned gardinene) ;)

 

De beste, har jeg funnet ut, er tenga sine sleeves. De er små, diskre, stramme og uten cover så man bestemmer selv hvordan den føles samt den er veldig enkel å vrenge for tømming, vask og tørking. Den er også billig. Den er så elastisk at du nok kan bruke den uansett størrelse mht til både bredde og lengde (såsant du ikke har behov for å runke roten).

post-389336-0-83317400-1469695039.jpg

Lenke til kommentar

 

Jeg ser at Tenga anbefaler vannbasert glidemiddel til disse hylsene, men vet du om de tåler silikonglidemiddel også? Jeg hater vannbasert glidemiddel med brennende lidenskap, da jeg til dags dato ikke har prøvd ett eneste ett som ikke er "glidemiddel" i ca. 2 minutter for så å bli til lim i stedet.

 

Anonymous poster hash: d25c0...103

Silikon skal vel i utgangspunktet ødelegge gummien disse er laget av meg jeg bruker hummer og kanari. Den er såpass billig at jeg bruker gjerne silikon basert. Den har ikke enda tatt skade eller endret tekstur.

 

Jeg vasker etter hvert bruk, med såpe, og bruker aldri pulver e.l for å holde den ved like. Ser og føles fortsatt helt ny ut.

Lenke til kommentar

Silikon skal vel i utgangspunktet ødelegge gummien disse er laget av meg jeg bruker hummer og kanari. Den er såpass billig at jeg bruker gjerne silikon basert. Den har ikke enda tatt skade eller endret tekstur.

Jeg vasker etter hvert bruk, med såpe, og bruker aldri pulver e.l for å holde den ved like. Ser og føles fortsatt helt ny ut.

 

 

Jeg vet at regelen "ikke bruk silikonbasert glidemiddel med silikonleketøy" stort sett gjaldt før i tiden - i disse dager produseres silikonleketøy og -glidemiddel på en slik måte at det ikke lenger er noe problem, men ikke alle leketøysprodusenter har oppdatert retningslinjene sine - og noen av dem driter i det og bare anbefaler vannbasert uansett.

 

Men det er godt å lese at de ikke ser ut til å ta skade av silikonglidemiddel da. Mulig jeg plukker opp en, gitt. De er jo nesten såpass dekorative at de kan stå til pynt når de ikke er i bruk! :D

 

Anonymous poster hash: d25c0...103

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kjøp Fleshlight - http://shyt0buy.no

Ikke kjøp her... det KAN fort bli dyrt.... De sier selv: "Nei, det er ingen skjulte kostnader til ShytoBuy, du betaler kun for varen og eventuelt leveringen på pakker under kr 499. Vær likevel oppmerksom på at vi sender våre varer fra vårt lager i England, og at ekstra toll og momsutgifter kan bli lagt på pakken når du tar den inn i landet."

 

Dessuten er de faktisk en del dyrere enn det som er gjengs pris på fleshlight i Norge nå.... Har tydeligvis vært litt priskrig på den;-)

Er vel stort sett bare kondomeriet som fortsatt selger den til full pris :-P

Så løp til favoritt sexshappa di og kjøp i vei... har testet mye sexleketøy, men den utgår for min del, av naturlige årsaker :-P 

 

Ellers er det alltid gøy med gamle tråder som taes opp og noen skryter fælt av forskjellige nettbutikker og så ser man hvor få av de sidene som fortsatt eksisterer. (fleshlightgirls, 6toyz osv) det er åpenbart MANGE som prøver seg med nettbutikk;-)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...