Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bra pinoeer spiller!


Anbefalte innlegg

trenger tips til en bra og rimlig pioneer spiller, spilleren i bilen rauk i dag

har hatt en gammal spiller fra tidlig 90 tall or so, huska ikkje heilt, men der e ditta plug and play prinsippe, MEN no vil eg ha en spiller med AUX inngang, og eg tenkte meg en pioneer, i og med at eg skal ha den i dag e de en fordel at dei selge den på bilxtra eller noke, dei har jo noken pioneer typa der, sånn som dinna

 

http://www.bilxtra.no/admin/common/ShowIma...mp;NoProps=True

 

Men må eg koble opp en ny boks då? og har eg mange mulighetar på en sånn spillar?

trenger svar fort! :) og må eg begynne og tukle me forsterkar og sånt? den tåle ikkje så veldig masse meir, den e også frå tidlig 90tallet :)

 

http://www.bilxtra.no/butikk/?CatID=11408

her finner du resten av utvalge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig forskjellen på 3'ern og 5'ern?

 

 

Blei ikkje kjøp i dag, eksos anlegget datt av lolz, jævla mye plager me bilen ><

men OT.

 

Eg trenger en spillar, har ikkje peiling på anlegg, eg har 2 subba, og noken diskanta her og der, forskjellig størrelse på dei, men trenge eg ny sånn plugg and play drit fordi at eg vil ha aux og sånt? og dekka alle spelara dei forskjellige behovene, eg vil kunne justere bass og diskant og ditta pisse der

FORDI DE E TØØØØFT :)

Lenke til kommentar
men trenge eg ny sånn plugg and play drit fordi at eg vil ha aux og sånt?
Om du gadd å nevne hvilken bil du har snart, er det litt lettere å tolke hva du snakker om... ;)

 

Om du hadde en ettermontert spiller inntil nå, så hadde den sikkert ISO-kontakter bakpå, og dét har også din nye spiller, så da er det bare å plugge inn. AUX-inngang og USB-inngang sitter gjerne på forsiden av spilleren og har uansett intet å gjøre med hvordan du kobler til spilleren.

Lenke til kommentar
men trenge eg ny sånn plugg and play drit fordi at eg vil ha aux og sånt?
Om du gadd å nevne hvilken bil du har snart, er det litt lettere å tolke hva du snakker om... ;)

 

Om du hadde en ettermontert spiller inntil nå, så hadde den sikkert ISO-kontakter bakpå, og dét har også din nye spiller, så da er det bare å plugge inn. AUX-inngang og USB-inngang sitter gjerne på forsiden av spilleren og har uansett intet å gjøre med hvordan du kobler til spilleren.

 

 

Har en -91 Mercedes E230 w124, der va ettermontert spiller, ISO kontakter veit eg ikkje ka e fornoke :p

så med andre ord, de e bare og peise den inn i dinna ramma?

Lenke til kommentar

ISO-kontakter:

2461_phonocar_4_620.jpg

 

Slike er det antageligvis bak den gamle spilleren din et sted, disse sitter da fast i bilen.

 

På din nye spiller sitter det noe slikt;

2483_phonocar_4_644.jpg

...og dermed er det bare å plugge inn.

 

Har forresten spesial-høyttalere til W124, om du fortsatt har originalhøyttalerne der bør de byttes så du ihvertfall hører forskjell etter at du bytter spiller... ;)

Lenke til kommentar
ISO-kontakter:

2461_phonocar_4_620.jpg

 

Slike er det antageligvis bak den gamle spilleren din et sted, disse sitter da fast i bilen.

 

På din nye spiller sitter det noe slikt;

2483_phonocar_4_644.jpg

...og dermed er det bare å plugge inn.

 

Har forresten spesial-høyttalere til W124, om du fortsatt har originalhøyttalerne der bør de byttes så du ihvertfall hører forskjell etter at du bytter spiller... ;)

 

 

orginale ting har aldri vært mi greie, så dei e vekk !;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...