Gå til innhold

Trenger høytalere, pris 1000-2000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halll.

 

Jeg trenger noen høytalere til min nye LED tv jeg snart skal kjøpe.

2x høytalere og bass vil sikkert være godt nok. Planen er å bruke TVen til spill, film og mulighet for å spille musikk i grei kvalitet.

 

Lyd har jeg desverre null kontroll på, og søker derfor tips og råd ! :)

Hvor bor du?

 

Unnskyld at jeg spør men du vet at du må ha forsterker for å drive disse høyttalerne ja?

Lenke til kommentar
høytalere man bruker på pcen, ville de aldri funket da feks? har noe 5.1 creative til 700 penger med sub :p

 

De til din pc er såkalt "aktive høyttalere" dvs de har innebygd forsterker. Hvis det er sånne du tenker på ville jeg sjekket ut Altec Lansing. Meget bra merke.

 

- Eller har du mulighet for å høre på disse ?

 

http://www.hifiklubben.no/produkter/hoyttalere/system/

Endret av geirm
Lenke til kommentar

altså her kan man ikke få i pose å sekk :p men skal du ha en kjapp å grei løsning så er Logitech Z 2300 et meget godt system, dersom du bare skal få opp lyden litt. Du finner ikke noe "fin" lyd her.. men det romler å gir lyd fra seg ;) koster rett over tusenlappen, og for den prisen en bra oppgradering. Så dersom du skal ha 5.1 så har du "storebror" Logitech Z 5500 er vel 2500.- og oppover. Dette er jo da "pc" høytallere med innebygget forsterker.

 

Dersom du skal gå løs på noe annet så blir det straks mye dyrere enn det du planlagt.

 

En grei forsterker med høytallere er selvsagt og anbefalle... men da må du opp i 3-4-5-6.000.- allt ifra brukt til nytt. Men går man for en slik løsning ville jeg spart en liten stund og kjøpt meg noe litt dyrere som jeg kunne hatt i noen år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...