Gå til innhold

Energidrikker - Farlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Farlig? Neh. Du kan få hjertebank, rykninger, kaldsvette og denslags etter litt for mange, men det er ikke farlig før du får i deg ekstremt mye. Dessuten føler du deg nok ganske elendig før det begynner å bli farlig.

 

Med mindre du har noen spesielle sykdommer, f.eks hjertesykdommer da. Da bør man være litt varsom.

Lenke til kommentar

Eg er 13 og har drukket energidrikk, men har eigentleg aldri merket noko utenom det vanlege, annet enn at det blir litt vanskelig å sove før langt ut på natten:)

 

Det inneholder jo koffein så det kan ikkje vere veldig bra å drikke for mykje av det. Red-Bull er vel den verste på dette, veit ikkje om ryktet stemmer, men det skal visst vere litt kokain i den. I så fall VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELDIG lite.

Lenke til kommentar

Det er nok ikkje livfarleg vil eg tru, men koffein gjer jo noko med kroppen. Men det er så små mengder, personleg merker eg lite av det. Eg har drukket kaffe siden 4-5 årsalderen, så koffein merker eg lite til.

Ikkje har eg tatt noko skade av det heller.

 

Problemet slik eg ser det er at desse drikkene dessverre og inneheld mykje sukker - det bør du vere forsiktig med. Men snakker ikkje om at du skal vere redd for å ta ein boks i ny og ne. Berre du ikkje drikker 20 til dagen, då kan ein vel få sukkersjuke.

 

At du ikke får sove er ikkje heller noko stress. Berre ikkje drikk det før du legger deg, så er det ingen problem. Mange har det slik med kaffé og. Personleg tar eg meg ofte ein kopp rett før eg kryper til køys, så om det er noko i det veit eg ikkje. Det er nok veldig individuelt.

 

Redigert: Det er ikkje kokain i redbull. Det var snakk om det ein gong hugser eg, men det var uansett ikkje i Noreg. Her er Redbull under ganske sterkt oppsyn.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Eg er 13 og har drukket energidrikk, men har eigentleg aldri merket noko utenom det vanlege, annet enn at det blir litt vanskelig å sove før langt ut på natten:)

 

Det inneholder jo koffein så det kan ikkje vere veldig bra å drikke for mykje av det. Red-Bull er vel den verste på dette, veit ikkje om ryktet stemmer, men det skal visst vere litt kokain i den. I så fall VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELDIG lite.

Lol. Tror du nazi-Norge villa ha godkjent den da? Eller Sverige for den saks skyld.

Endret av timb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...