Gå til innhold

Jeg er Ole-ThInK, og introduskjsnen min kom sent.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er Ole-ThInK kan avsløre at jeg heter Ole og har et til mellomnavn (kan du gjette hva det er?

 

Du finner meg for det meste på "styrketrening" og "mote og velvære". Jeg sier sjeldent mye, og leser ofte heller en å skrive. Og jeg er en mester i feil av og/å.

For tiden står jeg over et vanskelig mellom studiespesialisering og idrettsfag. Og det uroer meg mye for tiden.

 

Jeg bor i nærheten av Harstad, men definitivt ikke I Harstad ! På fritiden liker jeg og trene, og er opptatt av kosthold men har sporet av i juleferien. Jeg trener i hovedsak styrketrening. Og vurderer og melde meg inn på treningsenter, enda jeg har et fullverdig tilbud her jeg trener gratis.

 

Ellers liker jeg og høre på musikk osv, og sitte på pc'en. Og er godt på tur inn i en ny verden, og er akkurat blitt interessert i festing osv. Til tider kan jeg føle meg ensom, og til tider kan jeg føle behov for og være alene. Ellers er jeg grei og bli, kan være litt skarp og frekk med folk, men de som kjenner meg vet at jeg ikke mener å være slem.

 

Ellers prøver jeg og være så sosial som mulig og gjøre det bra på skolen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...