Gå til innhold

TEST: ASUS P4C800 Deluxe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god test dette! Men etter å ha lest denne tråden på HW.no, så skjønner jeg ikke vitsen med å måtte punge ut en god del ekstra for et i875P-basert HK, når man får mer ytelse for penga med et i865PE. Dessuten er ASUS P4P800 Deluxe utstyrt med ICH5R, dvs støtte for bl.a RAID-0.

 

Litt Off-Topic: Plutselig er Shuttle SB61G2 ikke et dårlig alternativ lenger, nå slipper jeg å måtte vente på det i875P-baserte SB75G. Les test av SB61G2 hos Hexus.

Lenke til kommentar

Har fått mitt P4P800 Deluxe kort i dag -- kjører dette sammen med Corsair RAM, Hercules Radon 9800 Pro og 2.6 Ghz prosessor.

 

Brukte mye tid på å lese og sette meg inn i utenlanske tester både for P4P- og P4C- kortene.

 

Valget ble P4P800Deluxe.

 

Håper dette blir bra.

 

John Kr

Lenke til kommentar
En god test dette! Men etter å ha lest denne tråden på HW.no, så skjønner jeg ikke vitsen med å måtte punge ut en god del ekstra for et i875P-basert HK, når man får mer ytelse for penga med et i865PE. Dessuten er ASUS P4P800 Deluxe utstyrt med ICH5R, dvs støtte for bl.a RAID-0.

 

Litt Off-Topic: Plutselig er Shuttle SB61G2 ikke et dårlig alternativ lenger, nå slipper jeg å måtte vente på det i875P-baserte SB75G. Les test av SB61G2 hos Hexus.

 

Tror tom's hardware sine tester er mye bedre, må nesten si at testene utført av hardware.no er litt amatør...

Lenke til kommentar

Når kjem testen til Abit IC7 og IC7-G ?

Eg har kortet, går på 250 fsb nå, som gir 1 ghz fsb og 3.006 GHz på cpu.

Fjellstabil!

 

Berre vent til den skal inni vapoen!

Har snakka med folk som har Abit IC7 og P4 2.4C på 275 mhz fsb, det gjir 3.3 ghz på cpu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...