Gå til innhold

Erfaringer med Sonans?


Habitats

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har tenkt til å ta opp et par fag på nyåret (fysikk 1, R1/R2) og fant ved en tilfeldighet denne siden her. Har lest litt rundt og de kan gi meg alt jeg trenger, men skulle gjerne sett om noen andre har noen erfaringer fra denne skolen? Lærere, miljø etc etc.

 

Selv er det avdelingen i Oslo som er relevant for meg, men andre erfaringer er også velkomne!

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner en som har tatt opp et par fag på Sonans i Oslo (og går der fortsatt) og han sier at det er et fint miljø med proffe lærere. Eneste negative han nevnte var det overvelmende antallet dropout-utlendinger. Personlig så trenger jeg selv R2 og har kontaktet skolen for å spørre om de har ledig plass. :)

Lenke til kommentar
Ville heller søkt meg inn på en høyskole som har forkurs. Forkurs er nettopp de fagene.

 

Ja, har tenkt på dette, men har også hørt at private skoler ofte har bedre oppfølging enn høyskolene når det gjelder akkurat dette. Har også hørt dette med "dropout utlendinger" men vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette. Dropouts vil det jo alltid være, og har generelt ikke noe problem med "utlendinger".

Lenke til kommentar

Hvorfor angrer du? Var undervisningen dårlig, eller var det fordi du kunne fått "det samme" gratis ved en høyskole?

 

Selv har jeg ingen problemer med å legge inn en slant når det gjelder utdanning, det er noe jeg forhåpentligvis kun skal gjøre én gang så er det noen fordeler ved private skoler betaler jeg gjerne for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...