Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Nominasjonstråd]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det for meget å spørre om hvorfor man velger akkurat den serien?

Hvorfor er f.eks Chuck tidenes(TIDENES) tv-serie? Ikke din personlige favoritt,men den beste serien ever made.

 

Jeg liker Chuck meget selv, men å påstå at det er tidenes serie blir drøyt spør du meg.

 

Roots bør bli nominert,det er det nærmeste jeg kommer verdig vinner for øyeblikket.

Dumt at jeg ikke kom på den serien når jeg nominerte istad. :p

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Må si meg enig i at Chuck ikke er helt det jeg tenker på når det er snakk om tidenes serie.

Ikke misforstå, jeg liker serien veldig godt, men den er egentlig for uorginal, og mangler visse kvaliteter og særpreg som mange av de nominerte seriene innholder.

 

Nominerte Buffy siden den egentlig har gjort sjangeren sin til det den er i dag. Den fylt av minneverdige karaktere, badguys og gode plot. Det er mange serier vi ikke ville hatt gleden av å ha i dag, hvis det ikke denne serien hadde brutt grensene. Og selvfølgelig er det det at det er en virkelig fin serie.

Lenke til kommentar

Futurama!

 

Det hadde vært close race med The Simpsons hvis de hadde endt det etter sesong 8. Dessverre fortsetter Al Jean & Co å dra The Simpsons lenger og lenger ned i søla. De vannærer den en gang gode serien.

 

Futurama er min favoritt, akkurat passe story/humor innhold, spennende konsept de kan få massevis ut av og ikke minst... det returnerer i 2010 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...