Gå til innhold

Sony Alpha A230 på tilbud, et bra kjøp?


Anbefalte innlegg

Kameraet gjorde det helt OK når Akam testet dette. Testen ble gjort i August og testkameraet kostet da sikkert en del mer enn det gjør i det nye kampanjebladet til Lefdal, hvor det koster 2800. Høres dette ut som et bra tilbud? Er ut etter et billig begynnerkamera, men vil fortsatt ha "mest mulig for penga". Om det bare er et "ok" tilbud venter jeg heller til senere.

 

Kjøp på nett eller i utlandet er uaktuelt for min del.

 

Tusen takk for råd! :)

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He1!

 

Kjøpte Sony A-230kitet rett før jul till 2990 på tilbud på Expert (veil 3990.-). Dette er mitt første speilreflekskamera, og jeg er nybegynner, så jeg skal ikke uttale meg hvorvidt funksjoner og billedkvalitet er bra i forhold til andre kameraer i denne prisklassen.

Men jeg har sålangt ikke annet å utsette ann at grepet er litt lite å holde i.

2790.- på Lefdal absolutt et godt tilbud, kameraet har innebygget stabilisator og lettfattet forklaring på skjermen om de ulike innstillingene.

 

Olympus E-420 er såvidt jeg vet eneste andre speilreflekskit til under 3000 kr.

 

PS. Tilbudet på Lefdal er kun gyldig imorgen 29/12

Lenke til kommentar

Hei. har akkurat kjøpt dette kammeraet nå men lurer på etpar ting, når du skal ta bilde skal du ikke kunne se i skjermen på hva du retter kammera mot? ser på skjermen etter jeg har tatt bilde men ikke før jeg tar bilde, og hva er forskjellen mellom Af om Mf? Håper du kan hjelpe

Lenke til kommentar

a230 har ikke live view funksjon etter hva jeg har forstått for å kunne få dette må du opp på storebroren a330. MF er manuel fokusering, altsa du bestemmer selv hva som skal være i fokus eller ikke, AF er autofocus, da har du litt mindre å si, men det blir som oftest bra med autofocus:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...