Gå til innhold

GameNor - Norsk ClanHub og Liga/Ladder


Wutwut

Anbefalte innlegg

Da har jeg laget en norsk clanhub basert på xbox 360, så har du en clan og er intressert i et par tournaments på MW2 og sånt, så er det bare å registrere seg.

Hvis du søker en clan er det også å registrere seg. Vi starter i det små og utvider oss. I starten blir det vel et par tournaments på MW2 og kanskje et par andre spill.

Vi er ikke en stor clanhub ennå, men det kan vi jo bli. Hvis noen skaffer seg capture card, blir det også filmet når man spiller, og som vil bli lagt ut på siden og kanskje youtube.

 

GameNor er også en liga/ladder for MW2. Vi har en Core- og en Hardcore-liga.

 

Tror du dette er noe for deg og din clan? Registrer deg på GameNor.

 

 

 

 

 

-NiiiK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel komme med hjelp istedefor å klage. Registrer deg på en webhost som bruker joomla eller lær html riktig godt. Om du bruker joomla kan du direkte laste ned templates fra nett som da feks egner seg til xbox 360 gaming.

Feks: http://www.themesbase.com/?view=4180

 

Om du vil at noen andre en vennene dine og noen få folk skal ta siden som noe kjøp .com eller .net osv.

Det er billig om jeg ikke husker feil betale jeg 20 kr måneden for en .com side med joomla tilgang med en haug av plass. Du kan sikkert ha donasjon tabb fikk inn en slant noen måneders betaling.

Endret av The-One
Lenke til kommentar
Kan vel komme med hjelp istedefor å klage. Registrer deg på en webhost som bruker joomla eller lær html riktig godt. Om du bruker joomla kan du direkte laste ned templates fra nett som da feks egner seg til xbox 360 gaming.

Feks: http://www.themesbase.com/?view=4180

 

Om du vil at noen andre en vennene dine og noen få folk skal ta siden som noe kjøp .com eller .net osv.

Det er billig om jeg ikke husker feil betale jeg 20 kr måneden for en .com side med joomla tilgang med en haug av plass. Du kan sikkert ha donasjon tabb fikk inn en slant noen måneders betaling.

 

Prøvd å lære meg HTML og CSS. Men er ikke blitt så god, ennå. Og blir nok ikke noe .no eller .com før det er blitt en større greie og jeg har lært meg scripting bedre. Sånn at jeg kan klare å få til noe ordentlig.

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar
Flott initativ :) , bare synd designet og hele oppsettet er bånn i bøtta.

Takk for at du er positiv til det. Men ja, jeg er enig i at designet kunne vært en del bedre ja, men jeg driver å lærer meg scripting og sånt for tiden, så lager kanskje noe ordentlig senere. Hvis det blir mer seriøst, kommer jeg kanskje til å kjøpe et ordentlig design, samt .no eller .com. Vi får nå se da. Til nå er det egentlig designet og litt finpussing på deler av siden som er igjen, som kan bli bedre når jeg lærer meg scripting ordentlig.

 

 

 

Kom gjerne med forslag til designet og, teksttype og kanskje. Men noen bli medlem da?

- NiiiK

Lenke til kommentar

Beklager men jeg joiner ikke no tragiske greier som det her. Jeg ser ikke noe så mye serriøsitet med dette. Iogmed at siden ser ut som den er fra 18 tallet og at du bruker freehost osv. Et .com , og netthotell koster ikke så mye som du skulle tro. Det første jeg ville satsa på er donasjoner for start av et .no, com domene og deretter donasjoner for hvert enkelt måned. Få mange medlemer, lære deg joomla og starte med det der.

 

DA kan jeg vurdere å joine ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...