Gå til innhold

Bannet fra WoW i 48timer. kan enda ikke logge inn. Noen som har vært oppi det samme?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ble utestengt fra WoW i bare 48 timer... Men nå har det vel gått en uke, og jeg kan fortsatt ikke logge inn. Har sendt mail til blizzard osv, men har ikke fått svar -.-

Sendte vel mailen dagen etter jeg ble utestengt. Svarer de ikke, eller er de bare !"#" treige..? Begynner å bli litt lei av dette her :p Greit nok om jeg ikke hadde hatt gamecard

da. Men når jeg har betalt for det, og kommer meg ikke inn når jeg skal kunne, blir jeg rett og slett litt sur. :p Når jeg prøver å logge inn på nettsiden deres, står det fortsatt det der "Duration: 48h"

 

Noen som har opplevd dette? Hva har dere eventuelt gjort? Bare vente? :S

Nei.. Jeg hater å snakke med blizzard. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv er jeg usikker. Det er åpenbart noe som er gått galt med systemet, så du får vel bare vente til du får kontakt med Blizzard. Hvis du klager på det når kontoen din har blitt låst opp får du sikkert tilbake spilletiden du ikke fikk utnyttet da du var bannet.

Endret av Camrot
OT er fjernet
Lenke til kommentar
Selv er jeg usikker. Det er åpenbart noe som er gått galt med systemet, så du får vel bare vente til du får kontakt med Blizzard. Hvis du klager på det når kontoen din har blitt låst opp får du sikkert tilbake spilletiden du ikke fikk utnyttet da du var bannet.

 

Hehe ja takk for svar :p Jeg kan egentlig vente, jeg. Var bare det der at jeg blir irritert

når jeg ikke får svar :p Visste heller ikke at det var mulig å få tilbake denne spilletiden .

 

Er jo ikke veldig viktig, men også greit å vite om noen hadde vært oppi det samme, og eventuelt fått noe svar fra blizzard.

Endret av Camrot
OT er fjernet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ett innlegg som ikke holdt seg til tema, samt kommentarer på dette, er fjernet fra tråden. Klarer man ikke å svare på trådstarters tema, er det heller ingen grunn til å poste i en tråd.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...