Gå til innhold

MW2: slutt å juks på ffa!


Anbefalte innlegg

Det er mange som jukser på free for all og går sammen med en kompis for å skyte hverandre, sånn at den ene vinner og får brukt nuke. Hva er poenget? Er du så ræva at du ikke kan møte de som er bedre enn deg, lag et privat rom og spill med resten av de dårlige vennene dine!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som booster er feige og tør ikke spille på real måte. Fatter ikke hva de spiller spillet for i det hele tatt.

Går vel uansett raskere og levle i FFA\Ground War enn 1v1 Cage match vil jeg tro. Iallefall for min del :p Men ja, de som må booste beviser jo bare for seg selv at de ikke er så flinke i Mw2.

Lenke til kommentar
Folk som booster er feige og tør ikke spille på real måte. Fatter ikke hva de spiller spillet for i det hele tatt.

Går vel uansett raskere og levle i FFA\Ground War enn 1v1 Cage match vil jeg tro. Iallefall for min del :p Men ja, de som må booste beviser jo bare for seg selv at de ikke er så flinke i Mw2.

 

Når det er boost på ffa er det enten for nuke eller for headshot.

 

Ser ikke helt hva det ødlegger for andre om de holder på i cage match siden det er 1v1.. tongue.gif

 

Moden er ubrukelig du kan ikke spille en eneste match uten en fyr som sier "I start taking the headshots..."

Lenke til kommentar

:innocent: Haha. Det minner meg på hva jeg gjorde på cod4 på pc. Jeg fikk alle gullvåpnene på én uke. Jeg hadde funnet en server dedikert til KUN headshots. Det var på det lille brettet. En fyr stelte seg først i midten, og så skøyt noen ham i hodet. Så gikk han som hadde fått et headshot inn i midten, og noen andre skøyt ham i hodet.

:!: Unnskyld!

Men dette var jo litt mer uskyldig enn å ødelegge FFA-kamper for utallige andre mennesker, da. Jeg var jo for lengst i level 55, og jeg kunne ikke gå i prestisje heller, for det fantes ikke på pc.

 

Men ellers har jeg ikke noe særlig i mot at folk booster i cage-match. De tullingene får bare drive på som de vil, det er dems liv, de skal få gjøre det så lenge de ikke gjør som enkelte JÆV*A FI**EUNGER gjør og ødelegger kampen totalt for MEG!

 

Men jeg har et stort ønske om at infinity ward fjerner tactical insertion, og alle challengene knyttet til det. Men jeg antar at det blir en litt vel stor endring til at de faktisk gjør det.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Wikipedia:

Boosting (video game), playing with selected and/or known people instead of random matchmaking, to obtain progress or increase ranks in a video game. Most commonly used with regards to gaining Achievements on the Xbox 360 or Trophies on the PlayStation 3 console. It is a common misconception that boosting is cheating, whereas cheating can be done through boosting, it's not representative of the entire art of boosting

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kan ikke få Nuke i Cage Match siden scoren bare går til 20 kills.

Derimot Team Cage Match kan noen få nuke ja.

 

Har opplevd dette FFA-greiene og tok bare livet av personen når han nærmet seg 25 kills, vet hvor de satt osv.

 

Det er feigt, drit feigt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Derimot Team Cage Match kan noen få nuke ja.

??

 

Regner med at han mener Team tactical på Scrapyard?

Sånn 3rd person greie, bare med hele lag.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...