Varmo Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 20. Javier Mascherano Navn: Javier Mascherano Draktnummer: 20 Nasjonalitet: Argentina Fødested: San Lorenzo, Argentina Posisjon: Midtbanespiller (sentral) Høyde: 175cm Overgang: West Ham/MSI (£18M) Kontrakt: 2012 Liverpool debut: 24.02.07 vs Sheffield United Tidligere klubber: West Ham, Corinthians, River Plate Informasjon om spilleren: Javier Mascherano ble først hentet på lån fra West Ham i januar 2007. Og etter mye om og men, ble overgangen gjort permanent vinteren 2008. Mascherano er en av verdens fremste defensive midtbanespillere, og hans taklinger og arbeidsinnsats er viktig for å stoppe motstanderens angrep i en tidlig fase. I løpet av sin periode i Liverpool har Mascherano også blitt utnevnt som kaptein for det argentinske landslaget. Det har vært store spekulasjoner og mye frem og tilbake angående Mascheranos fremtid i klubben, og særlig Barcelona har vist stor interesse for "den lille høvdingen". Siste kapittel i sagaen er nok definitivt ikke skrevet, men alle supportere håper at vi klarer å beholde denne klassespilleren i klubben i lang tid fremover.
Varmo Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Skrevet 20. februar 2010 - Jeg kunne ikke ha tenkt meg å spille for dem. Om City klarer å ta seg inn blant topp fire kan de kanskje bygge videre på det, akkurat som Chelsea gjorde. Men en ting er klart; Du kan kjøpe spillere, men du kan ikke kjøpe historie. I Liverpool betyr det mye. Vi spiller for en klubb med historie, erklærer en argentinske landslagskapteinen. - Vi har ikke pengene som City har, men vi er stolte over å spille for Liverpool. For meg er det uaktuelt å spille for Manchester City. Ja, de har penger og de bygger et godt lag, men jeg er fortsatt stolt over å spille for Liverpool, legger han til.
Jefe Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 (endret) Die. Endret 28. august 2010 av Jefecito
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Æsj Endret 27. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå