Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erfaringer med jenter i klassen?


Gjest dastalker

Anbefalte innlegg

Gjest dastalker

Hei! Jeg er en gutt på 16, snart 17 år, som går i 1.klasse på VGS. Jeg liker godt en jente i klassen min, er ikke sikker på om det er gjensidig men det kan virke slik. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med å være sammen emd noen i klassen? Siden vi går i 1. skal vi gå i samme klasse i nesten 3 år til, blir man fort lei av hverandre, hvordan er det etterpå dersom det ikke funka osv. Takker på forhånd for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står på det jeg mente, ikke la en sjanse gå ifra deg frdi du er redd det skal bli sært senere!

 

Trur det hele kommer ann på hvordan dere slår opp, er du feks utro med en annen jente i klassen også slår opp, så blir det nok litt rart :p

 

Men vis dere slår opp på en "sivilisert" måte tviler jeg på at må bli sært. En situasjon er hva du gjør den til!

Lenke til kommentar
Hei! Jeg er en gutt på 16, snart 17 år, som går i 1.klasse på VGS. Jeg liker godt en jente i klassen min, er ikke sikker på om det er gjensidig men det kan virke slik. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med å være sammen emd noen i klassen? Siden vi går i 1. skal vi gå i samme klasse i nesten 3 år til, blir man fort lei av hverandre, hvordan er det etterpå dersom det ikke funka osv. Takker på forhånd for svar! :)

 

Har ingen erfaring med dette, men kan tenke meg at det vil ha en negativ effekt på både læring og arbeidsmiljø... Jeg for min del hadde ikke greid det, hadde bare blitt stress og distraksjoner..og gode karakterer på VG er viktig... Det finnes jo sikkert andre nice'e jenter i parallellklasser osv, kan jo prøve deg på noen der istedenfor ;)

Lenke til kommentar
Gjest dastalker

Takker for alle svar :)

 

Nei, det ville ikke vært det samme, tror nesten jeg er forelsket ;) Vi snakker veldig mye, det er tydelig at hun nyter mitt selskap og vil mye heller henge med meg enn med andre gutter i klassen. På en annen side er dette den typen jente som er veldig snill og grei med ALLE. Men jeg føler vi har noen spesielle blikk osv. Jeg var i lignende situasjon på ungdomsskolen, der likte også jenta meg, men jeg rotet vekk alt i sjenanse og annet tull. Men selvtillitsproblemer har jeg ikke lenger. Men jeg tror jeg drøyer'n, og ser hva som skjer :)

Lenke til kommentar

Ble sammen med en i klassen etter et halvt år VG1, og vi var sammen til jula VG3, dvs. det var et halvt år igjen på VGS. Vurderte å bytte klasse, siden vi holdt på å fly i tottene på hverandre i starten. Men som andre her sier, det er alt hva du gjør det til. Bestemmer du deg for at det skal funke, så funker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...