Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen vil sjeldent ha sex


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Er enig med Stubbekopp, men det betyr jo ikke at vi sitter på "fasiten" for deres forhold. Og kommnikasjon er minst like viktig. Det virker egentlig som han bare er sliten etter jobb, eller at det er noe han ikke vil si. Det eneste jeg anbefaler er bare å prøve å snakke sammen. Det er jo det eneste som fungerer for å finne ut av problemene og ordne opp, men skjønner jo at det er vanskelig hvis han nekter/ikke vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jente19_*
Er enig med Stubbekopp, men det betyr jo ikke at vi sitter på "fasiten" for deres forhold. Og kommnikasjon er minst like viktig. Det virker egentlig som han bare er sliten etter jobb, eller at det er noe han ikke vil si. Det eneste jeg anbefaler er bare å prøve å snakke sammen. Det er jo det eneste som fungerer for å finne ut av problemene og ordne opp, men skjønner jo at det er vanskelig hvis han nekter/ikke vil.

 

Det som er dealen med å snakke sammen når det gjelder oss er at, når det kommer til sånne seriøse ting hvor vi må finne ut av noe, så klarer vi det ikke. Han kommer aldri med ordentlig svar, og klarer rett og slett ikke å argumentere. Det er utrolig frustrerende. Jeg har snakket med ham om dette, og vi kom ikke fram til noe spesielt.

 

Jeg er enig med dere at sex burde være minst 3-4 ganger.

Lenke til kommentar
Er enig med Stubbekopp, men det betyr jo ikke at vi sitter på "fasiten" for deres forhold. Og kommnikasjon er minst like viktig. Det virker egentlig som han bare er sliten etter jobb, eller at det er noe han ikke vil si. Det eneste jeg anbefaler er bare å prøve å snakke sammen. Det er jo det eneste som fungerer for å finne ut av problemene og ordne opp, men skjønner jo at det er vanskelig hvis han nekter/ikke vil.

 

Det som er dealen med å snakke sammen når det gjelder oss er at, når det kommer til sånne seriøse ting hvor vi må finne ut av noe, så klarer vi det ikke. Han kommer aldri med ordentlig svar, og klarer rett og slett ikke å argumentere. Det er utrolig frustrerende. Jeg har snakket med ham om dette, og vi kom ikke fram til noe spesielt.

 

Jeg er enig med dere at sex burde være minst 3-4 ganger.

Og helst 4-5! :p Men helst en gang for hver gang man sees synes jeg.

 

Å, jeg ser den. Jeg kan ikke annet enn og følge med på neste svar, for jeg har samme problemet. Kommunikasjonsfeil hvor bare jeg er flink til og kommunisere men blir avblåst når jeg tar opp ting så det ender opp med at man ikke tørr snakke ordentlig mer.

 

Men du burde bare få han på talefot snarest mulig. Det bygger seg opp og voila er det slutt pga en detalj

Lenke til kommentar
Og helst 4-5! :p Men helst en gang for hver gang man sees synes jeg.

 

Å, jeg ser den. Jeg kan ikke annet enn og følge med på neste svar, for jeg har samme problemet. Kommunikasjonsfeil hvor bare jeg er flink til og kommunisere men blir avblåst når jeg tar opp ting så det ender opp med at man ikke tørr snakke ordentlig mer.

 

Men du burde bare få han på talefot snarest mulig. Det bygger seg opp og voila er det slutt pga en detalj

 

yep, en gang hver gang vi ser hverandre er greit. Men så vil jeg jo at vi skal være med hverandre oftere også da, så problemet ligger der og.

 

AKKURAT sånn er det, nå tør jeg nesten ikke ta opp seriøse temaer lenger, for det virker som jeg maser, men egentlig er grunnen til at jeg tar det opp igjen fordi vi ikke kom fram til noe sist gang. Og sånn fortsetter det.

 

Jeg snakker med ham nå, så det er greit. Og jeg har ikke vært med ham siden vi snakket om det, så får ser når jeg er med ham neste gang. Tror nok det blir sex da, for det har gått over en uke nå! blir gal.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kamilla91_*

Sprøtt! Jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg, tror faktisk jeg laget en lik post som dette for et halvt år siden.

Jeg skulle så gjerne ønske jeg hadde en løsning på det, for jeg har prøvd det meste i denne situasjonen.

 

* Jeg er den som må ta initiativ

* Han er alltid trøtt, orker ingenting

* Han er også opphengt i analsex, men det har aldri vært et problem fra min side.

* Kommer med tusen unnskyldninger for å ikke ha sex

 

Jeg føler at de få gangene vi har sex (1,2 ganger i måneden hvis jeg er heldig) gjør han det bare for å muntre meg opp (at det er hans plikt på en måte) Og fra hans side blir sexen utrolig kjedelig og a4 i fra mitt synspunkt.

 

Løsningen jeg ser:

 

* Brøl til han og si du trenger mer sex (Dette har jeg prøvd flere ganger, og er ikke velykka)

* Slå opp og finn en som faktisk har interesse for mye sex med deg

* Frist og pirr (send kåte meldinger, vær frampå, kjøp sexy undertøy, få han til å slappe av og bli uthvilt før du slår til)

* Lat som du gir blanke faen (Gutter liker å jakte) Vet dette er vanskelig siden du er vant med initiativet, men hold ut en stund.

Lenke til kommentar

Det er en viss mulighet for at spenningen fra hans side er mindre enn når dere ble sammen. Har du prøvd å utfordre ham? Kanskje å gjøre det på andre plasser? Kanskje kle deg annerledes, slik som han liker (Kanskje han har noen spesielle fetisjer?) Dette kan være ting som kan få ham interessert igjen eller få begge ut av A4 tilværelsen. Lykke til! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente19_*
Det er en viss mulighet for at spenningen fra hans side er mindre enn når dere ble sammen. Har du prøvd å utfordre ham? Kanskje å gjøre det på andre plasser? Kanskje kle deg annerledes, slik som han liker (Kanskje han har noen spesielle fetisjer?) Dette kan være ting som kan få ham interessert igjen eller få begge ut av A4 tilværelsen. Lykke til! :new_woot:

 

Jeg gav ham faktisk et sug på bussen en gang. Det er vel det mest riskye vi har gjort, det var kl 1 eller noe på natten så det var ikke så masse folk. Men likevel. Ellers har vi ikke gjort noe sånn megaspennende.

Vet liksom ikke helt hva da i så fall?

Lenke til kommentar

Herregud da. Folk er forskjellige, det er bare sånn mennesker fungerer. Noen vil ha mye, noen lite og noen midt i mellom...

Selv ville jeg helst ha det 5-6 ganger om dagen da jeg var 17-18. Nå holder det med 1-2 ganger i måneden for min del.

Og nei, det er ikke noe galt med ballene mine Klovny. Jeg har visstnok en skyhøy mengde testosteron i kroppen, men trenger da ikke alltid å ville putte kuken min inn i kroppsåpninger av den grunn... (jada, sex er mer enn det, men må da kunne sette ting litt på spissen)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva slags gutter dere er med ass. Hver gang jeg ser dama har vi mer sex enn dere har på en uke. Vi er også 19 begge to. At det er jenta som må ta initiativet hele tiden høres helt vridd ut spør du meg. Det er utrolig bra at dere tar initiativet, jenter som gjør det er best, feilen ligger hos typen deres :)

Lenke til kommentar
Og i tillegg har han så ufattelig lyst å prøve anal sex, men jeg vet ikke hvor komfortabel jeg er med det. Har gutter noen som helst tanker rundt homofili når de vil prøve analsex med en jente?

Vet det er litt rart spørsmål, men hadde satt pris på svar.

Har ikke lest noen andre innlegg enn førstepost.

 

Det du beskriver her kan jo tyde på at han vil prøve analsex, du stiller deg skeptisk, og da mister han litt lysten på sex i det hele tatt. Han er jo skuffet sant, og føler ikke for å "bidra" om ikke du vil bidra.

 

Ellers, om det er noe "homofilt" i bilde, mener du da at han skal fantasere om at det er en gutt han har sex med? Jeg synes det er merkelig at kvinner skal komme til denne konklusjonen, har vært med på dette før. Det er da mange ting som kan være spennende med analsex, som ikke trenger å ha røtter i "homofile tendenser". Kan være han bare vil prøve det for å ha prøvd, eller vil ha litt variasjon. Ellers, om det skulle ha noe å gjøre med at typen din kanskje er bifil eller litt nysgjerrig, har det noe å si?

Lenke til kommentar
Gjest Gift_ung_mann

Kan jo være at han er sliten etter jobben da. Kjenner meg igjen her, men bare fra den andre siden. Jeg orker ikke så mye sex for tida. Grunnen til det er at døgnet består ofte av mye mas fra både kone og barn (jobber ikke for øyeblikket, var enda verre da jeg jobba). Det er mye småtterier hele tida som krever min oppmerksomhet og når da endelig kvelden kommer, har jeg heller behov for å koble av med litt ego-tid for å rett og slett summe meg. Da nytter iallefall ikke "trusler" fra kona.

 

Kanskje kjæresten din trenger litt tid på seg til å roe kroppen i stede for å hoppe rett i køya når dere treffes? Det han bør gjøre, er iallefall å snakke åpen ut med deg. Kommunikasjon er viktig for å få det til å gå (bokstavelig talt)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...