Gå til innhold

Kule spill - med bra grafikk!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjøpte meg en PC for vel 2 uker siden? Så leter jeg etter noen kule spill som har VELDIG bra grafikk ;) Leter etter det beste. - Men spillet skal jo være kult, da.

 

Jeg liker vel ting som Crysis, GTA IV osv. GTA San andreas også - men ikke tro at jeg synes det er bra grafikk :p

Grunnen til at jeg ikke gidder Crysis mer, er at jeg er lei av oppdraga. - Jeg har gjort alle. :p

 

Noen forslag? ;D - Mindre grafikk er også velkomne, men vil liksom få bruke PCen min på noe kult:)

 

God jul til alle a btw :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plutselig om jeg ikke hadde hatt internett, så hadde det vel kanskje vært litt moro med et spill som har bra grafikk, og som fortsatt er kjekt one-player? ;D

Fallout har jeg egentlig blitt lei av :p

 

Men takk for alle forslag! Skal sjekke spillene på youtube :p

Endret av Steffenv
Lenke til kommentar
Oblivion med diverse grafikkmods.

 

:love:

 

likte ikke så godt det der oblivion jeg :p så ihvertfall ikke så kult ut på youtube :p

 

Har holdt et øye med CoD MW2 en stund, ser jo ganske kult ut da ^^ Noen som vet om det også er kult som one-player? Er det liksom CS aktig, at du kan spille mot botter osv..?

 

Mirrors Edge har jeg spilt før. ganske kult :p Liker litt sånn freerunner spill osv.

 

Prototype.. Er det noe kult? Har aldri prøvd det før ^^

Lenke til kommentar

left 4 dead 2.

Farcry 2 og Crysis Warhead om du bare vil teste hva maskinen din klarer.

Modern Warfare 1 har bra grafikk og er sinnsykt kult, MW2 har bare litt bedre grafikk enn MW1 men suger da d gjelder gameplay og multiplayer.

Age of Conan hvis du liker Sword & Sorcery MMO.

Eve Online har jo veldig pen grafikk og er veldig morro.

Oblivion og Fallout er greie, men det er ikke noen sinnsykt bra grafikk akkurat.

Half Life 2 er jo konge.

Vampire the Masquerade Bloodlines.

Prey.

Quake 4.

Doom 3.

Batman Arkham Asylum.

Arma 2.

Portal.

Team Fortress 2.

 

dette er noe av det jeg persnonlig spiller.

Lenke til kommentar
Oblivion med diverse grafikkmods.

 

:love:

 

likte ikke så godt det der oblivion jeg :p så ihvertfall ikke så kult ut på youtube :p

 

Har holdt et øye med CoD MW2 en stund, ser jo ganske kult ut da ^^ Noen som vet om det også er kult som one-player? Er det liksom CS aktig, at du kan spille mot botter osv..?

 

Mirrors Edge har jeg spilt før. ganske kult :p Liker litt sånn freerunner spill osv.

 

Prototype.. Er det noe kult? Har aldri prøvd det før ^^

 

MW2 har det mest geniale one player spillet noen sinne.

 

GENIAL fortsettelse ifra cod 4 :)

Lenke til kommentar

mw2 er greit som singleplayer men er ikke i nærheten så gjennomført som mw1. multiplayern kan ikke sammenlignes. Co-ops som er i MW2 er utrolig korte. dem skulle gjerne vært en 3-4 ganger lengre og litt mere fritt.

 

Prototype er morro en dag eller 2, men etter det så gikk jeg litt kjei det.

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
mw2 er greit som singleplayer men er ikke i nærheten så gjennomført som mw1. multiplayern kan ikke sammenlignes. Co-ops som er i MW2 er utrolig korte. dem skulle gjerne vært en 3-4 ganger lengre og litt mere fritt.

 

Prototype er morro en dag eller 2, men etter det så gikk jeg litt kjei det.

 

Rett og slett så er Multiplayeren fra Treyarch bedre i World Of War.

Og det er vel deres tur å lage nytt COD spill som ikke blir i andre verdenskrig. Det skulle de slutte med. Blir for mange.

 

Ser for meg Call Of Duty :Future Warfare.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...