Gå til innhold

Krimbøker, HJELP please.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Min far elsker stieg larssons bøker og har lest alle sammen. Jeg vet han er veldig glad i å lese krim, men leser alri selv så jeg vet ikke hvilke bøker som er "bra".

 

Jeg håpte noen her inne har litt peiling på krimbøker, og kunne komme med et tips om noen gode bøker innenfor krim som kanskje er litt i samme stil som stieg larssons bøker.

 

Tusen takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Stieg Larsson sin triologi har en litt annerledes synsvinkel enn tradisjonelle krimbøker. I de bøkene ser man ikke gjennom øynene til den typiske etterforskeren som karakteriserer "all" krimlitteratur. Derfor vil jeg anbefale Rødhette av Unni Lindell. Den har en ganske interessant vri.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Stieg Larsson sin triologi har en litt annerledes synsvinkel enn tradisjonelle krimbøker. I de bøkene ser man ikke gjennom øynene til den typiske etterforskeren som karakteriserer "all" krimlitteratur. Derfor vil jeg anbefale Rødhette av Unni Lindell. Den har en ganske interessant vri.

 

Jeg ser det som min personlige oppgave her i verden å opplyse folket: Det heter trilogi. Jeg fikk en negativ tilbakemelding forleden da jeg påpekte samme feil, men jeg mener uansett at begreper og rettskrivning bør være av en viss standard i et underforum som omhandler det skrevne ord.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...