Gå til innhold

Antikrist advarsler - hjelpsomt eller destruktivt fenomen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utvendig ren blir du i dusjen. Innvendig ren blir du i Kirken, RWS

Der tar du feil... en trenger ikke å være kristen/religiøs for å være et godt menneske. Tror du det IHS er du ikke et godt menneske :)

godt menneske ?

 

En antikrist ånd er en uren ånd, RWS Den blir du kvitt i Kirken.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=find...mp;pid=14878203

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Som jeg sa, du er virkelig ikke noe godt menneske. Du tror du er det fordi du er kristen, men det skinner veldig imellom at du slettes ikke er noe godt menneske dessverre..... Til det tror du alt for godt om deg selv fordi du tror kristne er bedre enn andre og dette er vel det dere kristne kaller nestekjærlighet IHS`?

 

Kan du virkelig klandre folk for at de ikke vil bli kristne da?

Lenke til kommentar
Tema er antikrist ånd, RWS

 

Kristne går ikke rundt å tror, som du, at de ikke synder mot sine med mennesker.

 

Det er derfor det er to milliarder kristne i verden.

 

 

jeg vet jeg ikke synder

for synd finnes ikke

din kristne kirke

det er der synden er

hos dem som trenger å fodømme andre

og vasse i straff

ikke rart du føler deg skittn

Lenke til kommentar
Tema er antikrist ånd, RWS

 

Kristne går ikke rundt å tror, som du, at de ikke synder mot sine med mennesker.

 

Det er derfor det er to milliarder kristne i verden.

jeg vet jeg ikke synder

for synd finnes ikke

din kristne kirke

det er der synden er

hos dem som trenger å fodømme andre

og vasse i straff

ikke rart du føler deg skittn

hvilken straff ?

 

At du tror det samme som RWS, betyr ikke at du ikke synder mot dine med mennesker hver eneste dag.

 

NT > Sier vi at vi ikke har synd, da bedrar vi oss selv, og sannheten er ikke i oss. Men dersom vi bekjenner våre synder, er han trofast og rettferdig, så han tilgir oss syndene og renser oss for all urett. Sier vi at vi ikke har syndet, gjør vi ham til en løgner, og hans ord er ikke i oss.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Det betyr dog at sannheten ikke var like innlysende eller overbevisende for RWS. En utenforstående må altså være aktør i hans overbevisning. RWS alene er ikke lenger fullt ansvarlig for hans gjerninger.

 

La oss si vi er fullstendig oppriktige her. Dersom vi fortsatt benekter Gud, fullt klar over konsekvensene må det være en grunn til det. Enten vi har redusert intelligens eller blir trekt mot synd er det noen vi har å takke for det.

 

NT > Den som blir værende i ham, synder ikke. Den som synder, har ikke sett ham og ikke kjent ham

 

Hvem?

Endret av fuzzyboots
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...