Gå til innhold

HTC HD2, hindre datatrafikk som koster penger?


Anbefalte innlegg

Hei hei!

Har akkurat fått meg en HTC HD2, og er veldig fornøyd med den!

Mens jeg liker alle automatisk oppdaterende tjenester som f.eks. facebook, twitter, mail og vær, ønsker jeg ikke at disse skal oppdatere seg selv med mindre jeg er på WiFi, siden jeg ikke har noe abonnement med inkluderte MB for 3G eller EDGE. Er det noen måte å forsikre seg om dette annet en å manuelt slå av datasynkronisering?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hei!

Har akkurat fått meg en HTC HD2, og er veldig fornøyd med den!

Mens jeg liker alle automatisk oppdaterende tjenester som f.eks. facebook, twitter, mail og vær, ønsker jeg ikke at disse skal oppdatere seg selv med mindre jeg er på WiFi, siden jeg ikke har noe abonnement med inkluderte MB for 3G eller EDGE. Er det noen måte å forsikre seg om dette annet en å manuelt slå av datasynkronisering?

Jeg har nevnt det en del ganger før, men jeg kan godt gjøre det igjen. Last ned MoDaCo NoData. Gratis program som du kan sette opp til å blokkere all datatrafikk som ikke har med WiFi og SMS/MMS å gjøre.

Lenke til kommentar
Tusen takk! Fikk installert det, og tatt det i bruk; antar det funger digg! ;)

Kunne du forklart litt om hvordan det fungerer? Kan man slå programmet av hvis man ønsker og bruke feks tele 2 internet eller må man avinstalere det først?

Bruker programmet selv og det er så enkelt som å åpne programmet og skru på igjen andre datatilkoblinger om du ønsker å bruke disse. Trenger ikke å avinstallere for å kunne bruke 3G, osv. igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...